کانون وابستگان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش فریادجنوب کانون وابستگان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم عزیز، انقلابی،غیور و همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد
خسته مباد گامهای استوارتان، سربلند باد پرچم همت و آزادگی تان، درود خدا بر عزم راسخ و بصیرت بی همتایتان که همیشه در لحظه‌ی نیاز،‌ صحنه رویارویی با بد دلان و بدخواهان را عرصه‌ی پیروزی حق میسازد و نمایشگاهی از عزت و عظمت می آراید و سپاس و شکر از ژرفای دل و جان به درگاه خداوند قادر متعال، به خاطر داشتن موهبت مردمی بصیر، ظلم ستیز و همیشه در صحنه و انقلابی و قهرمان استان کهگیلویه و بویراحمد می‌سائیم.
که علی رغم جنگ ترکیبی ـ رسانه‌ای و تمامی تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه و مشکلات اقتصادی و معیشتی تحمیلی «نظام سلطه و استکبار جهانی» با خلق حماسۀ عظیم وحدت و انسجام ملی و حضور پر شور و با شکوه تر خود در چهل و چهارمین سالروز تولد جمهوری اسلامی و شرکت در راهپیمایی عظیم و دشمن شکن ۲۲ بهمن ۱۱۴۰۱، که نشان از بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران اسلامی است،لرزه بر اندام نحیف استکبار جهانی و ایادی و مزدورانش انداخته و با حضور و خیزش مثال زدنی خود تمامی سازه‌های تحریم را  فرو ریختند.
حضور جوانان و نوجوانان دهه هشتاد و دهه نودی به‌عنوان سربازان مکتب حاج قاسم سلیمانی تصویرهای ارائه شده از قاب تلویزیون از خیابان‌های شهر و روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد، جلوۀ زیبایی از حضور قلب‌های هدایت شده خداوند در سنگ فرش‌های خیابان‌های سراسر استان بود.
این همه شور و شعور را قدر دانسته و از حضور متفاوت و انقلابی ملت بزرگ و غیور استان کهگیلویه و بویراحمد در خلق حماسۀ وحدت و غیرت و انسانیت تشکر و قدردانی می کنیم.

إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ یَنصُرۡکُمۡ وَیُثَبِّتۡ أَقۡدَامَکُمۡ.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته.

روابط عمومی کانون وابستگان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

  • نویسنده : ندانعمتی