بیش از 300 مورد پلمپ و 700 مورد معرفی به مراجع قضایی در اجرای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان بویراحمد/تصاویر
بیش از 300 مورد پلمپ و 700 مورد معرفی به مراجع قضایی در اجرای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان بویراحمد/تصاویر

سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد از 387 مورد پلمپ و 707 مورد معرفی به مراجع قضایی در اجرای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان بویراحمد خبر داد. به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد؛ دکتر محمد یزدان پناه اظهار داشت: در راستای اقدامات کنترلی و پیشگیرانه کووید […]

سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد از 387 مورد پلمپ و 707 مورد معرفی به مراجع قضایی در اجرای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهید دامیده شهرستان بویراحمد؛ دکتر محمد یزدان پناه اظهار داشت: در راستای اقدامات کنترلی و پیشگیرانه کووید 19 و در اجرای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی، مرکز بهداشت بویراحمد بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای خود را در قالب 9 تیم 3 تا 5 نفره جهت نظارت و کنترل بر رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت توسط گارگاها، ادارات، نهادها، بانک ها، اماکن، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی تعیین و اقدامات بازرسی و نظارتی را شروع کرد.

وی افزود: تعداد بازدیدها ی انجام گرفته توسط بازرسان این مرکز در گام دوم فاصله گذاری اجتماعی( که از تاریخ 23/1/99 شروع و تاکنون ادامه دارد)بیست و یک هزار 217 مورد بازدید از گارگاها، ادارات، نهادها، بانک ها، اماکن، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و … می باشد که در نتیجه ی این بازدیدها 387 مورد پلمب و 707 مورد معرفی به مراجع قضایی داشتیم.

در ادامه؛ سرپرست مرکز بهداشت بویراحمد، ضمن تشکر ویژه از دادستان محترم و معاونین وی گفت: در این ایام همه گیری کووید 19 دادستان محترم و معاونین ایشان با تمام توان در کنار مرکز بهداشت بویراحمد بودند و بازرسان ما به پشتوانه ی همین مقام های قضایی توانستند با قاطعیت هرچه بیشتر ماموریت های خود را انجام دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: علاوه بر بازدیدهای ذکر شده، بیش از 500 بازدید نیز در گشت های مشترک با تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، صنعت معدن و تجارت، اماکن، نیری انتظامی، میراث فرهنگی و گردشگری و …داشتیم که از همکاری آنها در این امر مهم بی نهایت سپاسگزارم.


  • نویسنده : فریاد جنوب