بی ثباتی در مدیریت ها خسارت بار است | انتخاب مدیران توانمند زمینه ساز توسعه و پیشرفت استان می‌شود
بی ثباتی در مدیریت ها خسارت بار است | انتخاب مدیران توانمند زمینه ساز توسعه و پیشرفت استان می‌شود
امام جمعه یاسوج گفت: مسئولان باید بدانند برای انتخاب مدیر متخصص جای آزمون و خطا نیست و انتخاب مدیران متحصص و توانمند، زمینه ساز توسعه و پیشرفت استان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از یاسوج، آیت‌الله سیدنصیر حسینی در جمع نمازگزاران شهر یاسوج با بیان اینکه توسعه و پیشرفت استان در گرو انتخاب مدیران متخصص است، اظهار کرد: انتخاب مدیران توانمند زمینه توسعه استان را در بخش‌های مختلف سبب خواهد شد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، افزود: با تغییر پی در پی مدیران، کار پیش نخواهد رفت؛ برخی‌ها وقتی برای تغییر مدیر تصمیمی گرفته می شود می‌گویند، چون فلان فرد مدیر نیست استفعاء می‌دهیم، این حرکت قابل پذیرش نیست.

وی تاکید کرد: باید با چنین افرادی برخورد اداری شود و این افراد توبیخ شوند.

امام جمعه یاسوج افزود: ۴۴ سال از انقلاب گذشته است پس از ابتدا خوب انتخاب کنیم تا با مشکلات رو به رو نشویم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در ادامه خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج به مناسبت‌های پیش رو و ورود افتخار آمیز ناوگروه ارتش (دنا) به کشور بعد از هشت ماه اشاره کرد و گفت: حضور ناوگروه۸۶ ارتش ایران اسلامی در آب‌های آزاد، مشت محکمی به دهان آمریکایی‌ها بود.

آیت الله حسینی با اشاره به شهادت چند تن از مرزبانان دلاور ایران اسلامی در مرز سراوان، عنوان کرد: ملت قدرشناس ما سوگوار جوانان برومندی است که برای حفظ امنیت، آسایش و آرامش هموطنان خود، از جان عزیز و خون پاک خود گذشتند و در تاریخ سراسر حماسه این خاک سربلند و ماندگار شدند.

وی به دهه کرامت اشاره کرد و گفت: خداوند به ملت ایران لطف بزرگی کرده است که حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) در مشهد و مقبره حضرت معصومه (س) در قم، همچنین بارگاه حضرت شاه‌چراغ در شیراز و ایران اسلامی را حرم امن الهی قرار داده است.

امام جمعه شهر یاسوج گفت: دهه کرامت فرصت مغتنمی است که به‌دنبال استفاده از برکت وجود حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) باشیم.

وی به احساس مسئولیت در برابر خانواده‌های برخی زندانیان اشاره و خاطرنشان کرد: افرادی که به زندان می‌روند دارای مشکلات متعددی هستند پس ما باید در مقابل زندانیان و خانواده‌های آن‌ها احساس مسئولیت کنیم.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب