تاجگردون: مسیر توسعه را با عزمی راسخ ادامه خواهیم داد
تاجگردون: مسیر توسعه را با عزمی راسخ ادامه خواهیم داد

به گزارش فریاد جنوب از گچساران، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در جمع صمیمی معتمدین قشقایی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این نشست اظهار داشت: روزی که برای خدمت در این شهرستان ورود کردم، با خودم عهد بستم تنها برای مردم کار کنم و از آن روز تمام توانم را برای پیشرفت این شهرستان بکار […]

به گزارش فریاد جنوب از گچساران، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در جمع صمیمی معتمدین قشقایی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این نشست اظهار داشت: روزی که برای خدمت در این شهرستان ورود کردم، با خودم عهد بستم تنها برای مردم کار کنم و از آن روز تمام توانم را برای پیشرفت این شهرستان بکار بستم و الان هم تکلیف برخود دیدم تا وارد صحنه انتخابات شوم .

وی افزود: با توجه به اقدامات انجام شده طی سال­های اخیر ملاحظه می­شود که روستاها با رویکرد توسعه روستایی وامور عمرانی مورد توجه بوده است لذا با تبیین جایگاه روستا ها و همچنین اهمیت دادن به این حوزه گسترده، مهم و اثرگذار با رفع تبعیضات موجود بین روستا ها و شهر، محیط روستا ها مبدل به محیطی شاداب، پویا و موثر شده است .

نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت گفت: مردم به غلامرضا تاجگردون فرزند خودشان رأی می دهند و می‌دانند که فرزندشان، خدمتگذاری برای خاک شان و ایران اسلامی است. من الان وظیفه دارم بگویم، که کار می‌کنم و تلاش می‌کنم و زبان‌تان هستم.

تاجگردون با بیان اینکه : اگرچه من هم به سهم خودم تلاش کردم، ولی قشقایی هایی که مدیر و مسئول هستند هم باید تلاش و تعصب مضاعفی به خرج دهند تصریح کرد:قشقایی ها باید اتحادشان را بیشتر کنند و هیچگاه از بزرگان خود جدا نشوند .

وی پس از این به جریانی که یک مدیرکل به دلیل ترک بودن یک مدیر شهرستانی در تکاپوی برکناری وی بود اشاره کرد و گفت با این مدیرکل صحبت کردم و این مدیر که مدیر شایسته‌ای بود به کار خود ادامه داد.

تاجگردون عنوان کرد : یک واقعیت اجتماعی و سیاسی در شهر ما اتفاق افتاده و آن این است که سالهاست یک طایفه و ایل احساس تبعیض دارد و نهادینه شده است لذا رویکردی که باعث ایجاد آن شده باید اصلاح شود

وی ابراز کرد : اصلاحات در جامعه باید صورت بگیرد و من هم به نوبه خود تلاش داشته ام.

تاجگردون خاطر نشان کرد : قشقایی های عزیز همراهم باشید همراهتان هستم همراهم نباشید یاورتان هستم.

نماینده شهرستان‌های گچساران و باشت گفت: طرح های زیادی در گچساران و باشت به جا مانده که باید تمام کنیم و این مسیر توسعه را با عزمی راسخ ادامه خواهیم داد.

تاجگردون در پایان تاکید کرد : من تعهدی داده ام، پای تعهدم مانده ام و بفکر آینده خاکم و فرزندان مان هستم.