تاکتیک های تاریخ مصرف گذشته جواب نمی دهند ؛ مردم توسعه می خواهند
تاکتیک های تاریخ مصرف گذشته جواب نمی دهند ؛ مردم توسعه می خواهند
فـــریاد جنوب | غوغاسالاران فضای مجازی و رسانه اجازه دهند مردم در یک فضای آرام و شفاف و به دور از هرگونه سیاه نمایی و تخریب های غیر واقعی تصمیم خود را بگیرند و آنچه را به صلاح ملک و ملت است برگزینند.

پایگاه خبری فـــریاد جنوب ؛ یادداشت امیر محبی فر | موج اسقبال مردمی از جریان تحول به حدی گسترده و فراگیر است که رقبا را وادار به توسل به تاکتیک‌های قدیمی و تاریخ گذشته نموده است تا بسا از این رهگذر برای خود کلاهی دوخته و اذهان عمومی را دچار تشویش نمایند، اما چنین روشهایی آنقدر لوس و تکراری هستند که احدی از مردم به آنها وقعی ننهاده و مصمم به انتخابی متفاوت و بر مبنای توسعه هستند و این مهم را تنها و تنها در سردار توسعه و تحول یافته اند و برآنند تا دگر بار کهگیلویه بزرگ را به جایگاهی که شایسته آن است برگردانند.

مردم مصمم هستند و تصمیم خود را گرفته اند و این گونه شایعه پراکنی ها و نفرت پراکنی ها خللی در عزم جزم آنها ایجاد نخواهد کرد، تصدیق و گواه چنین ادعایی استقبال گسترده و دعوت‌های پیاپی از مهندس هاشمی پور در جای جای کهگیلویه بزرگ است به گونه ای که رسانه های بعضی از رقبا با دستپاچگی هر چه تمامتر به انتشار شایعه و سخنان خلاف واقع دست می‌زنند تا شاید بتوانند به نوعی از گرایش سیل خروشان مردم به جریان تحول بکاهند.

غوغاسالاران فضای مجازی و رسانه اجازه دهند مردم در یک فضای آرام و شفاف و به دور از هرگونه سیاه نمایی و تخریب های غیر واقعی تصمیم خود را بگیرند و آنچه را به صلاح ملک و ملت است برگزینند.

اجازه دهند شایسته گزینی جای رفوزه‌های میدان توسعه و پیشرفت را بگیرد تا از این رهگذر رمقی تازه در این کالبد خسته و رنجور دیار بلادشاپور و سایر شهرستانهای سه گانه دمیده شود، به امید آن روز …