تبیین دستورالعمل عفاف و حجاب در اولین جلسه شورای اداری کهگیلویه
تبیین دستورالعمل عفاف و حجاب در اولین جلسه شورای اداری کهگیلویه
دستورالعمل وزارت کشور در حوزه عفاف و حجاب در اولین جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه در سال جاری تبیین شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، اولین جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه در سال جاری، در راستای تبیین دستورالعمل وزارت کشور در حوزه عفاف و حجاب و هماهنگی اجلاسیه بزرگداشت شهدای این شهرستان برگزار شد.

سید حمزه محقق‌زاده در این جلسه با اشاره به مأموریت موفقیت‌ آمیز فرماندهان و سربازان مخلص سپاه اسلام در اجرای تدابیر هوشمندانه فرماندهی معظم کل قوا اظهار کرد: این حرکت غرور آفرین ضرورت دفاعی و تنبیه متجاوز بوده و نشان داد که اراده رهبری عزیز و ملت شریف ایران بر ایستادگی در برابر متجاوزان و پیمودن مسیر عزت و اقتدار است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه دشمن پی برده که با جنگ سخت حریف ما نمی‌شود، افزود: تمرکز دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی بر موضوع عفاف و حجاب است.

وی تصریح کرد: دشمن به این نتیجه رسیده که تنها با تضعیف ارزش‌های اعتقادی می‌تواند نظام را ضعیف کند زیرا هویت اصلی مردم ما اعتقادی و دینی است.

محقق‌زاده با بیان اینکه نباید به دشمنان اجازه دهیم که به ارزش‌هایی ما حمله کند، ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید در نظر داشته باشند که مدیر هر دستگاه، مسئول پاسخگویی به دستورالعمل ابلاغی در این زمینه است.

وی از اعمال محدودیت در ارائه خدمات در ادارات به مراجعین بی‌حجاب به ویژه در بانک ها به طور جدی خبر داد و گفت: ضرورت دارد که برای تشویق افراد با حجاب نیز برنامه داشته باشید تا مورد تشویق قرار بگیرند..

فرماندار کهگیلویه از همراهی، تعامل و پشتیبانی مجموعه شورای اداری و شورای تامین شهرستان در فرآیند برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی و تاکید کرد: بستر سازی در تمامی امورات، نیازمند تعامل و همدلی هرچه بیشتر و متقابل مجموعه ادارات و خدمتگزاری صادقانه است.

وی با بیان اینکه اقتدار و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدا و مسیری است که شهدا برای همه ما ترسیم کرده‌اند، عنوان کرد: همانطور که تاکنون برنامه های انجام شده در شهرستان در ارتباط با گرامیداشت نام و یاد شهدا به نحو شایسته انجام شده باید در مدت زمان باقیمانده تا برگزاری اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان در ۱۰ اردیبهشت ماه امسال تلاش کنیم تا مجموعه اقدامات ارزنده‌ای با تعامل و همکاری ادارات عضو در شهرستان برگزار نماییم.

محقق زاده با تاکید بر ضرورت ارائه گزارش و طرح های مدیران جهت برنامه ریزی بودجه‌ای سال جدید، خاطرنشان کرد: انتظار این است در سال جدید مدیران صادقانه تا لحظه‌ای که مسئولیتی دارند پای‌کار باشند و مجدانه و با آگاهی از ظرفیت بودجه ای و چانه زنی پیگیر دریافت سهم بیشتری از اداره متبوع در دفاع از حقوق مردم شهرستان باشند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی