تجلیل از پرستاران بیمارستان دهدشت به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار
تجلیل از پرستاران بیمارستان دهدشت به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار
به مناسبت فرخنده میلاد حضرت زینب کبری (س) و فرا رسیدن روز پرستار با حضور فرماندار کهگیلویه، فرمانده سپاه شهرستان و مدیران حوزه سلامت با اهداء گل و شیرینی از پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت تجلیل شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت، به مناسبت فرارسیدن فرخنده میلاد حضرت زینب کبری (س) و فرارسیدن روز پرستار با حضور فرماندار کهگیلویه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و متولیان سلامت شهرستان کهگیلویه با اهداء گل و شیرینی از پرستاران بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت تجلیل شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه در این بازدید از تلاش‌های صادقانه و خستگی‌ناپذیر پرستاران بیمارستان دهدشت که با شکیبایی و صبوری به بیماران خدمت می‌کنند، صمیمانه قدردانی کرد.

سید حمزه محقق زاده گفت: ایثار پرستاران در نجات جان انسان ها، بالاترین فداکاری است و قدرشناسی از زحمات آنان یک وظیفه است.

در این بازدید فرماندار کهگیلویه، فرمانده سپاه شهرستان، مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه و رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) با حضور در بخش‌های مختلف بیمارستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این قشر زحمتکش، با اهدای گل و شیرینی از آنان تجلیل شد.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی