ورود سازمان بازرسی استان به شائبه های قبوض آب شهر سی سخت
ورود سازمان بازرسی استان به شائبه های قبوض آب شهر سی سخت
شرکت آبفا شهر سی سخت در اسرع وقت نسبت به برگرداندن هزینه دفع فاضلاب دریافت شده در دوره های قبل مشترکینی که فاقد انشعاب می باشند و همچنین اصلاح ایراد مزبور در فیش های صادره ماه های آینده اقدام نماید

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب ،چند روز پیش خبری تحت عنوان تخلف در آب وفاضلاب سی سخت /حق بامردم است یا مسئولین؟  ازاین پایگاه خبری منتشر و خواهان شفافیت مسئولان متولی نسبت به این موضوع بود.

لذا پیرو این خبر در خصوص اعتراض جمعی از اهالی شهر سی سخت به مبلغ فیش های صادره از سوی شرکت آب و فاضلاب سی سخت و قول مساعد دکتر پناهی فرماندار شهرستان دنا جهت بررسی موضوع, جلسه ای با حضور نماینده فرمانداری دنا, مسئولین استانی و شهرستانی شرکت آبفا, تعدادی از معترضین و همچنین حضور موثر و امیدبخش نماینده محترم سازمان بازرسی قوه قضائیه,در محل شرکت آب و فاضلاب سی سخت تشکیل گردید.
پس از استماع سخنان معترضین و بیان نقطه نظرات مسئولین مقرر گردید موارد ذیل در اسرع وقت انجام گیرد.
۱- در راستای شفاف سازی عملکرد شرکت مزبور مقرر گردید در کلیه نمایندگی های شرکت آبفا در سطح استان نسبت به درج نحوه محاسبه هزینه آب بها مشترکین بر روی بنر و در مکان مناسب و در دید ارباب رجوع اقدام گردد.
۲- شرکت آبفا شهر سی سخت در اسرع وقت نسبت به برگرداندن هزینه دفع فاضلاب دریافت شده در دوره های قبل مشترکینی که فاقد انشعاب می باشند و همچنین اصلاح ایراد مزبور در فیش های صادره ماه های آینده اقدام نماید.
۳- در خصوص محاسبه آب بها ماه های قبل و اعتراض شهروندان نسبت به مبالغ آن با توجه به بررسی به عمل آمده در جلسه مقرر گردید پس از بررسی بیشتر موضوع در صورت دریافت هزینه اضافی از مشترکین, در فیش های ماه های آینده به عنوان بستانکار به حساب مشترکین درج گردد.

لذا پایگاه خبری فریاد جنوب بدون وابستگی به جریانات سیاسی ،قومی وقبیله ای  صرفا در جهت شفاف سازی واعتماد مخاطبین خود قلم می زند و هئیت تحریریه این پایگاه خبری بر خود لازم می داند از سازمان محترم بازرسی استان کهگیلویه وبویراحمد، فرماندار کوشای  شهرستان دنا،دادستان خوشنام وبا اخلاق شهرستان دنا،مسئولین محترم  آب وفاضلاب استان وشهرستان دنا که با گشاده رویی مستندات لازم را در اختیار کارشناسان جهت بررسی انجام این مهم قرار دادند وهم چنین اهالی فهیم  شهر سی سخت که با سعه صدر پیگیر رفع این مهم بودند تقدیر وتشکر نماید