تعامل و همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی کهگیلویه در برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر
تعامل و همکاری ادارات و دستگاه های اجرایی کهگیلویه در برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر
نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کهگیلویه با محوریت برگزاری برنامه های مناسبتی دهه مبارک فجر در سالن کنفرانس سپاه دهدشت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب از دهدشت، عبدالکریم عبودی با اشاره به برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با محوریت دهه فجر، اظهار کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های ایام‌الله دهه مبارک فجر همکاری‌ و تعامل بیشتری داشته باشند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر در شهرستان، افزود: برگزاری جُنگ شادی به مدت سه شب، جشن فجر در سه بخش قلعه رئیسی، دیشموک و چرام، نمایشگاه عکس با موضوع انقلاب، شب شعر فجر، کارگاه طراحی و نقاشی با حضور هنرمندان تجسمی، جشنواره موسیقی فجر، محفل انس با قرآن در قلعه رئیسی، تئاتر خیابانی در میدان مرکزی، جشن انقلاب در پتروشیمی دهدشت و نشست با اصحاب رسانه از جمله برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه به مناسبت گرامی داشت ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان هستند.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه در این نشست با اشاره به فعالیت ۲۸ کمیته دهه فجر انقلاب در کهگیلویه و بویراحمد، گفت: تعدادی از این کمیته‌ها در شهرستان کهگیلویه موجودیت ندارد.

جهان دیماز افزود: برنامه های دهه فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه در شهرستان اجرایی می‌شوند.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه های دهه فجر می‌تواند تاثیر مهمی در فرهنگ و سطح ملی و جوامع بین المللی داشته باشد، افزود: انتظار می رود تمامی ادارات همکاری های لازم را داشته باشند.

دیماز با اشاره به برگزاری برنامه های موردی دهه مبارک فجر در کهگیلویه، عنوان کرد: رژه موتوری، استفاده از پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و نصب بر روی خودروها، هماهنگی مدارس و دانشگاه ها، اجرای سرود دانش آموزی مناسب درمورد انقلاب به عنوان موارد لازم جهت اجرای هر چه بهتر برنامه ها نام برد.

وی با تاکید بر تامین نیازمندی‌های اجرای برنامه های ایام الله دهه فجر گفت: سیستم صوتی قوی، مشخص بودن مسیر راهپیمایی، تعداد بنر و پرچم، تزیین شهر و فضای انقلابی ادارات، تببین مسائل مربوط به جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی در مدارس مهیا شوند.

حمزه محقق زاده با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر اظهار کرد: نظام اسلامی خدمات مهمی به جامعه ارائه کرده است، برگزاری مراسمات این ایام کوچک‌ترین خدمت به پاس قدردانی از خدمات نظام است.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: تمام فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم باید اثر بخشی فرهنگی و اجتماعی داشته باشد.

وی با گلایه از تابلوها و پرچم های کهنه نصب شده در سطح شهر دهدشت، گفت: ورودی ها و فضای این شهر بی‌روح است شهرداری باید بیشتر مدیریت کند و فضاسازی این ایام را به نحو احسن انجام دهد.

محقق زاده خواستار پای کار آمدن ادارات شهرستانی در ایام دهه فجر شد و خاطرنشان کرد: برنامه های دهه فجر باید بصورت کامل و بدون نقص برگزار شوند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی