تغییرات جدید مدیریتی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد
تغییرات جدید مدیریتی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد
ندا نعمتی : در احکام جداگانه ای سرپرستان جدید بازرسی و بررسی شکایات مردمی و اد‌اره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شدند .

به گزارش فریاد جنوب قدرت الله نوریان معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از تلاش تمامی مدیران این مجموعه گفت:تغییرات در هر سیستم مدیریتی امری طبیعی و لازمه پویایی و ارتقاء آن مجموعه است. وی افزود:حفاظت از عرصه های منابع طبیعی نیز نیازمند پویایی و استفاده از توانمندی‌های افراد متخصص و متبحر در عرصه مدیریتی حساس و پرتنش است.

وی پیشبرد اهداف راهبردی در این مجموعه را مستلزم پشتکار و مشارکت تمامی نیروهای این مجموعه دانست و اظهار امیدواری کرد: در تلاشیم تا با ایجاد تعامل مناسب ضمن ارتقا و پیشرفت این مجموعه گام های مثبتی نیز در جهت حفاظت از عرصه ها برداشته شود.

در پی انتصابات جدید و بر اساس احکام جداگانه ای از سوی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد عنایت مجیدی به عنوان سرپرست اداره آموزش و ترویج اداره کل منابع طبیعی استان معرفی گردید. پیش از این رامین جاوید مسئولیت این پست را برعهده داشت. .

همچنین طی حکمی کاووس حسن زاده نیز به عنوان سرپرست اداره بازرسی و بررسی شکایات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد . پیش از این خیرالله خشنود مسئولیت این پست را برعهده داشت.

  • نویسنده : ندا نعمتی
  • منبع خبر : فریاد جنوب