تقدیراز زحمات ۸سال نمایندگی  و تبریک انتصاب  مسولیت جدید غلام محمد زارعی
تقدیراز زحمات ۸سال نمایندگی  و تبریک انتصاب  مسولیت جدید غلام محمد زارعی
بانهایت احترام،انتصاب شایسته ی حضرتعالی به عنوان بازرس ویژه وزارت نفت را عرض تبریک داشته و رجای واثق داریم،تعهد و کارآمدی های برجسته شما نوید بخش دستیابی هر چه بیشتربه قله های رفیع پیشرفت و توسعه خواهد بود

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب ،یکی از مخاطبین  پیام تقدیر وتبریک انتصاب  جهت  غلام محمد زارعی در اختیاراین پایگاه خبری قرار داده که عینا منتشر می شود

بسم الله الرحمن الرحیم..

سعدیا گرچه سخندان و مصالح گویی
به عمل کار برآید به سخندانی نیست..

مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَل‏..
دیده ی بیدار و امیدوار مردم ایران به مسئولان متعهدی دوخته شده است که با شور و شعف و حس تعهد و مسئولیت ، ضمن کسب رضای خدای متعال ، در صدد تحقق خدمتی صادقانه به نظام مقدس و خلق الله هستند..

جناب حاج غلام محمدزارعی”

اهتمام مستمر و گام های استوار و خالصانه حضرتعالی طی خدمت ۸ ساله وراستین در کسوت نمایندگی، در مسیر پیشبرد، پیشرفت و ارتقای اهداف و آمال عالی میهن عزیزمان ایران(مردمان شریف بویراحمد واحد) بسی شایسته ی تقدیر و تشکر است..
فلذا حقیر بعنوان عضو کوچکی ازبویراحمد واحدوجریان ندای وحدت و بپاس خدمت صادقانه شما،کمال تشکر و قدردانی را داشته و از ایزد منان خواهان توفیق روز افزونتان هستیم..

وَمَنْ یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّهٍ خَیراََ یَرَهُ”

و بانهایت احترام،انتصاب شایسته ی حضرتعالی به عنوان بازرس ویژه وزارت نفت را عرض تبریک داشته و رجای واثق داریم،تعهد و کارآمدی های برجسته شما نوید بخش دستیابی هر چه بیشتربه قله های رفیع پیشرفت و توسعه خواهد بود..
برای شما،در مسئولیت جدید از خداوند منان،توفیقِ خدمت و بهروزی را مسئلت می نماییم..

من الله توفیق

حجت الاسلام حاج بهنام دانائیان