تقدیر رئیس کمیسیون بودجه مجلس از دانشگاه علوم پزشکی/ مخالفان «یزدانپناه» به کاهدان زده‌اند
تقدیر رئیس کمیسیون بودجه مجلس از دانشگاه علوم پزشکی/ مخالفان «یزدانپناه» به کاهدان زده‌اند

به گزارش فریاد جنوب، پایگاه خبری مهر دنا در گزارشی به بررسی وضعیت اختلافها بر سر مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان پرداخته و این چنین نوشته : وضعیت دکتر نمکی حکم سرپرستی پرویز یزدانپناه را ۱۹ اردیبهشت امضا کرد ولی از همان روز اول مخالفان اصلاح وضعیت موجود دست به کار شدند تا با «فشار» […]

به گزارش فریاد جنوب، پایگاه خبری مهر دنا در گزارشی به بررسی وضعیت اختلافها بر سر مدیریت دانشگاه علوم پزشکی استان پرداخته و این چنین نوشته : وضعیت دکتر نمکی حکم سرپرستی پرویز یزدانپناه را ۱۹ اردیبهشت امضا کرد ولی از همان روز اول مخالفان اصلاح وضعیت موجود دست به کار شدند تا با «فشار» از سرعت قطار مبارزه کج روی‌ها در دانشگاه بکاهند.

روزهای که بحث رفتن ایلامی و جایگزینی یزدانپناه اتاق به اتاق حوزه بهداشت و درمان دهان به دهان می‌شد کس باور نمی‌کرد زیرا با روحیه فساد ستیزی و مبارزه با طایفه سالاری و باندبازی « یزدان‌پناه» آشنا بودند و با وجود مناسبات فعلی این احتمال را غیر قابل امکان می‌دانستند.

اما سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اصلاح وضعیت موجود آمده بود و در استان‌ها نیز در به در دنبال مدیران پاک دست و جسور بود تا حوزه درمان و آموزش پزشکی را از حیات خلوت سیاسیون خارج کند و روی ریل رسالت تعیین شده قرار دهد.

دکتر نمکی حکم سرپرستی پرویز یزدانپناه را ۱۹ اردیبهشت امضا کرد ولی از همان روز اول مخالفان اصلاح وضع موجود دست به کار شدند تا با «فشار» از سرعت قطار مبارزه با کج روی‌ها در دانشگاه بکاهند و چنان عرصه را بر وی تنگ کنند تا یزدانپناه عطای اصلاح ساختار را به لقایش ببخشد و در گوشه‌ای بنشیند و اوامر عناصر بیرون از دانشگاه را اجرایی کند و خواسته‌های وزیر قدرتمند بهداشت را یکی پس از دیگر به باد فراموشی بسپارد.

اما یزدانپناه درد را خوب می‌شناخت و درمان را نیز بلد بود، زیر بار فشارها شانه خالی نکرد و گام‌هایش را استوار تر از پیش بر می‌داشت، مصمم بود دانشگاه نسبتی با سیاست زدگی ندارد و با ایمان به این مهم و حمایت‌های مقام عالی وزارت، استاندار و دیگر مسئولان استانی و کشوری راه « درست» را می‌رفت.

مخالفان شبانه روز دنبال نمایندگان مجلس در خانه به خانه را می‌زدند تا با قدرت نمایندگان چوب لای چرخ قطار بهداشت و درمان کنند، این بار دست به دامن شبه رسانه‌های شدند که سطح تاثیرگذاری‌شان از اتاق خواب خود خارج نمی‌شد.

برخی رسانه‌ها نیز صدای ضبط شده مخالفان یزدانپناه را فرصتی برای خندیدن قرار داده‌اند و در واقع هر وقت خسته از روزگار جای نشستند با گوش دادن به این «طنز نامردی روزگار»، مردی را برای خود معنا کنند.

راهبرد مخالفان اختلاف انداختن بین مجموعه مدیریت ارشد دانشگاه با مجمع نمایندگان بود و برخی مواقع برخی نقدها و خواسته نمایندگان از دانشگاه را بر سر نیز کرده و چنان در شهر هلهله می‌کردند که گویی اصحاب حق پیروز شده‌اند.

اما تیر آخر را رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به استخوانه‌های پوسیده آنان زد تا صدای شکستن استخوان‌هایشان تا فرسنگ‌ها به گوش برسد.

تقدیر تاجگردون از یزدانپناه

تاجگردون در آخرین پست اینستاگرامی خود با تقدیر از مدیران مجموعه وازرت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی بابت راه اندازی «ام.آر.آی» آب پاکی را بر روی دست مخالفان یزدانپناه ریخت و پایان بازی باخت- باخت «مخالفان غیر منصف» را اعلام کرد.

باید گفت: «مخالفان یزدانپناه به کاهدان زده‌اند».