تقدیر وتشکر بیت داغدار زنده یاد سید علی داورپناه وایل بزرگ سادات امامزاده علی(ع) از قدرشناسی  مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد
تقدیر وتشکر بیت داغدار زنده یاد سید علی داورپناه وایل بزرگ سادات امامزاده علی(ع) از قدرشناسی  مردم شریف استان کهگیلویه وبویراحمد
فریادجنوب :قاطبه مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد به رغم محدودیت های کرونایی در آیین بدرقه (تشییع، تدفین و خاکسپاری اش) از ایلات، طوایف صنوف، اقشار، نهادها، سازمان ها، ادارات، گروه‌ها، استان‌ها و شهرستان های مختلف و حضور شخصیت های حقیقی و حقوقی بصورت مجازی و حقیقی خاصه روحانیت معظم، خادمان امامزاده علی و هیئت امنای محترم حضور بهم رسانده و آیین وداع را آنگونه که شایسته و بایسته بود به انجام رساندند.

قدرشناسی قاطبه مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین تشییع، تدفین و خاکسپاری حاج سید علی داورپناه به منصه ی ظهور رسید

آنگاه که به لطف پروردگار متعال واژگان و عباراتی چون، ایمان و خلوص، مهربانی و مردمداری، مهروزی و ساده زیستی، نیکنامی و نیک اندیشی، تقوا و پرهیزکاری، رأفت و مهربانی، صله ی ارحام و خدمتگزاری، تواضع و فروتنی، حلم و بردباری، اصالت و بزرگمنشی، جهادگر دفاع مقدس و سازندگی، خیر بودن در عین گمنامی، انفاق و خادمی، تشریک مساعی در تمام شئون و مناسبات اجتماعی در وجود عبد صالح خدا « حاج سید علی داورپناه »، در حد اکمل متجلی و به منصه ی ظهور رسید خداوند بزرگ او را در قلوب مردم جای داد تا گرامی اش بدارند.
و این است زهی سعادت هم در دنیا و هم در آخرت.
این انسان وارسته و رهیده از دنیا پس از گذران عمری سراسر عزت و افتخار، جان را به جان آفرین تسلیم نمود تا با اندوخته ای مکفی به سرای باقی بشتابد.
قاطبه مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد به رغم محدودیت های کرونایی در آیین بدرقه (تشییع، تدفین و خاکسپاری اش) از ایلات، طوایف صنوف، اقشار، نهادها، سازمان ها، ادارات، گروه‌ها، استان‌ها و شهرستان های مختلف و حضور شخصیت های حقیقی و حقوقی بصورت مجازی و حقیقی خاصه روحانیت معظم، خادمان امامزاده علی و هیئت امنای محترم حضور بهم رسانده و آیین وداع را آنگونه که شایسته و بایسته بود به انجام رساندند.
ابراز همدردی صمیمانه و وسعت بزرگ منشی سروران عظام به حدی بوده است که قطعاً امکان جبران برای خانواده و بستگان آن فقید سعید میسور نمی باشد.
اما به لطف و مدد پروردگار بسیار امیدواریم و خاضعانه دست نیاز و التماس به سویش دراز می کنیم تا بتوانیم کم ترین وظیفه دینی و انسانی خویش را که همانا نهایت مراتب قدرشناسی و ادب آنگونه که در خور شأن و شخصیت همه ی بزرگواران است را ادا و تقدیم نماییم.
در انجام این مسئولیت سنگین، ضمن نهایت اهتمام، صمیمانه و صادقانه برای همه ی شما خوبان طلب اجر اخروی همراه با سلامتی، سربلندی و عاقبت بخیری داریم.
التماس دعا داریم برای شفای سایر اعضای خانواده که به بیماری کرونا مبتلا شده اند به ویژه همسر مکرمه ی آن عزیز به معبود پیوسته.
خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار
سادات امامزاده علی(ع) و منسوبین، تیره میرزا، خانواده های داورپناه و عموم بستگان