جریمه ۸ میلیارد ریالی متخلف تولیدی شن و ماسه در کهگیلویه
جریمه ۸ میلیارد ریالی متخلف تولیدی شن و ماسه در کهگیلویه
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از جریمه نقدی ۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریالی واحد تولیدی شن و ماسه گرانفروش در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از جریمه نقدی ۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریالی واحد تولیدی شن و ماسه گرانفروش در شهرستان کهگیلویه خبر داد.

سید حمزه لقمانی اظهار کرد: پرونده یک واحد شن و ماسه متخلف که اقدام به گرانفروشی و عرضه کالا به بهای بیش از نرخ تعیین شده در شهرستان کهگیلویه کرده بود در شعبه دوم بدوی تعزیرات دهدشت تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد، افزود: شعبه با احضار متهم و شنیدن دفاعیات و عدم ارائه مدارک و مستندات قانونی، تخلف ارتکابی را محرز و مدیر واحد شن و ماسه را به پرداخت جریمه نقدی به مبلغ ۸ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

لقمانی عنوان کرد: طبق گزارش واصله اداره صمت شهرستان مبنی بر اخذ وجه اضافه و عدم رعایت ضوابط و مقررات قیمت گذاری صورتجلسه را به این اداره ارسال کردند.

برپایه این گزارش و به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از اول امسال تاکنون تعداد ۲۳ فقره پرونده مربوط به تخلفات شن و ماسه به اداره کل تعزیرات از سوی دستگاه‌های متولی ارسال شدند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب