حضور سردار عدل هاشمی پور در بخش سرآسیاب بهمئی و دعوت خانواده مقتول به آرامش
حضور سردار عدل هاشمی پور در بخش سرآسیاب بهمئی و دعوت خانواده مقتول به آرامش
فـــریاد جنوب | سردار عدل هاشمی پور نماینده سابق مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی در پی قتل اخیر در بخش سرآسیاب شهرستان بهمئی با حضور خود در منزل خانواده مقتول آنها را به آرامش دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از بهمئی، در پی قتل روزهای اخیر در بخش سرآسیاب شهرستان بهمئی، سردار عدل هاشمی‌پور با حضور خود در منزل خانواده مقتول آنها را به آرامش دعوت کرد.

سردار عدل هاشمی پور در دیدار با خانواده مقتول و ایل یوسفی ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار و همچنین ابراز نگرانی از وضع موجود، ایل یوسفی را به اصلاح و آرامش دعوت کرد و از آنها خواست که از هرگونه تنش خودداری کنند.

وی در این دیدار اظهار کرد: حادثه ناگواری در شهرستان اتفاق افتاد، حوادث این چنینی دلخراش است و از دست دادن یک نفر، یک انسان، یک شیعه، خیلی داغ سنگینی است و علاوه بر اینکه آرامش منطقه و خانواده‌ها مختل می‌شود بروز چنین اتفاقات ناگواری حتی در اقتصاد و زندگی مردم نیز تاثیر منفی دارد.

هاشمی پور با اشاره به سنت احترام در میان مردم بهمئی، تصریح کرد: در شهرستان بهمئی مردمی فهیم، مصلح و خداترس وجود دارد و هنوز احترام بزرگان، سادات، احترام روحانی بین مردم وجود دارد و فرهنگ غنی اسلامی دینی و عشایری حکمفرماست.

وی با اشاره به اینکه همه ماها به امنیت پایدار نیازمند هستیم، خاطرنشان کرد: آرامش و امنیت خود را حفظ کنید و مطالبات خود را از طریق قانون پیگیری کنید.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب