حضور سفیران کریمه اهل بیت(ع) و طنین ندای قرآن در شهر سوق | امام جمعه سوق: مردم قرآن را فقط در گورستان‌ها می‌خوانند + تصاویر
حضور سفیران کریمه اهل بیت(ع) و طنین ندای قرآن در شهر سوق | امام جمعه سوق: مردم قرآن را فقط در گورستان‌ها می‌خوانند + تصاویر
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: سفیران کریمه اهل بیت علیهم السلام با حضور در شهر سوق ندای قرآن را طنین انداز کردند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، عبدالکریم عبودی اظهار کرد: سفیران کریمه اهل بیت علیهم السلام با حضور در شهر سوق ندای قرآن را طنین انداز کردند.

امام جمعه شهر سوق همچنین در جمع فعالان قرآنی، افزود: متاسفانه برخی از مردم فقط قرآن را در گورستان‌ها و به هنگام مرگ عزیزان‌شان قرائت می‌کنند که البته خوب است اما باید قرآن در همه جای زندگی بشر باشد.

حجت السلام کیانی ضمن تقدیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت اجرای برنامه‌های قرانی در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: باید در ترویج برنامه های قرانی مردم پسند سعی و تلاش داشته باشیم تا مردم بتوانند با قرآن انس بهتری پیدا کنند.

وی خاطر نشان کرد: اگر در اجتماع، مستمع علاقه‌ای به شنیدن نداشته باشد گوینده نیز از سخن گفتن دلزده میشود و نمیداند به چه شکلی مطلب را ادا کند.

قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد استقبال فراوان مردم از گروه‌های قرانی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: فعالیت گروه‌های قرانی در استان جریان ساز شد و این را به فال نیک می‌گیریم.

جان محمد خوب پور افزود: گروه‌های قرانی در ۱۲ منطقه استان بیش از ۱۶ عنوان برنامه برگزار کردند و در دهدشت و لنده نیز آخرین برنامه‌ها به سرگروهی استاد صاحب هنر اجرا میشود.

وی خاطر نشان کرد: ما موظف به بسترسازی برای برنامه های قرانی هستیم و هرچه همراهی مردم بیشتر باشد محافل قرانی نیز پررونق تر هستند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی