حقوق نجومی برخی از کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران/+شرکت های زیان ده
حقوق نجومی برخی از کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران/+شرکت های زیان ده

رد پای شرکت نفت و گاز گچساران در میان نجومی بگیران و شرکت های زیان ده به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب: حدود چند ماه گذشته در رسانه ها خبر تغییر مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران داغ شد، که این تغییر به دلیل اتمام 4 سال مدیریت مدیرعامل بود، طبق مصوبه ای که وزارت […]

رد پای شرکت نفت و گاز گچساران در میان نجومی بگیران و شرکت های زیان ده
به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب:
حدود چند ماه گذشته در رسانه ها خبر تغییر مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران داغ شد، که این تغییر به دلیل اتمام 4 سال مدیریت مدیرعامل بود، طبق مصوبه ای که وزارت نفت در زمان زنگنه صادر کرد، مدیرعاملان شرکت های نفت و گاز 4 سال در سمت خود باقی می مانند. اما «با وجود نارضایتی ها» به دلایلی که می توان آن را سیاسی و بنا بر مصلحت نامید این تغییر در مورد صیدالی و دیگر مدیرعامل های نفت انجام نگرفت، اما طی ماه های اخیر، اعتراض ها و اعتصابات کارکنان نفت، نارضایتی، سرقت لوله های گاز و زیان میلیاردی، به کارنامه ی مدیریت فعلی اضافه شده. امروز نیز خبرگزاری فارس ، در گزارشی به شرکت های نجومی بگیری اشاره کرده که نام شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز در آن به چشم می آید.
فارس در گزارشی از 57 شرکت نام برده که در آن 47 شرکت حقوق و مزایای ماهانه 20 تا 30 میلیون تومان به کارمندان می دهند. همچنین 8 شرکت بین 30 تا 40 میلیون و 2 شرکت 40 تا 53 میلیون تومان پرداختی دارند.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز در جدول نجومی بگیران است.
به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ، عادل آذر رئیس دیوان محاسبات کشور در سال 98، در گزارش خود در صحن علنی مجلس با بیان اینکه هر ساله به تعداد شرکت‌های زیان‌ده افزوده شده و از سوددهی آنها کاسته می‌شود، عنوان کرد: طبق قانون در سال 97 باید تنها 10 شرکت زیان‌ده وجود داشت این در حالی است که در واقعیت 194 شرکت زیان‌ده بودند. همچنین در سال 98 باید 62 شرکت زیان‌ده می‌داشتیم که بر اساس واقعیت 197 شرکت زیان‌ده شده‌اند. از این رو باید دید در سال 99 که تعداد شرکت‌های زیان‌ده 104 تعیین شده است، چه تعداد شرکت زیان‌ده واقعی خواهند بود که پیش‌بینی ما 200 شرکت است. دوم اینکه زیان شرکت‌ها در‌حالی‌که سه هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده بود، در واقعیت ۵۳ هزار میلیارد تومان برآورد شده است.
همچنین خبرگزاری فارس در گزارشی به شرکت های نجومی بگیری اشاره کرده که در آن نام شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران نیز در آن دیده می شود. از طرفی ذکر شده که این شرکت (شرکت نفت و گاز گچساران) بر اساس گزارش دیوان محاسبات امسال (که در رسانه ها منتشر نشد!) جزو شرکت های زیان ده محسوب می شود. اما با وجود آنکه طبق این جدول حقوق برخی از کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران 22 میلیون تومان ذکر شده، و نجومی بگیر هستند جزو شرکت های زیان ده نیز هست.