حمله اراذل واوباش با سلاح سرد وگرم در ورودی دهدشت به چرام به یک دستگاه پژو پارس وضرب جرح سرنشینان خودرو
حمله اراذل واوباش با سلاح سرد وگرم در ورودی دهدشت به چرام به یک دستگاه پژو پارس وضرب جرح سرنشینان خودرو

به گزارش فریادجنوب ؛جمعه شب ۶ نفر ناشناس با یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره‌ای حوالی ساعت ۱۰شب با حمله به به یک دستگاه پژو پارس که از دهدشت به سمت چرام در حال حرکت بود حمله و سرنشینان آن را مجروح و خودروی فوق را تخریب نمودند. به گفته افراد حاضر در محل  مجروحان این […]

به گزارش فریادجنوب ؛جمعه شب ۶ نفر ناشناس با یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره‌ای حوالی ساعت ۱۰شب با حمله به به یک دستگاه پژو پارس که از دهدشت به سمت چرام در حال حرکت بود حمله و سرنشینان آن را مجروح و خودروی فوق را تخریب نمودند.

به گفته افراد حاضر در محل  مجروحان این حادثه که توسط اراذل و اوباش مسلح زخمی شده بودند و هم اکنون در بیمارستان دهدشت بستری هستند بیان کردند: یک‌ دستگاه پژو پارس موقع برگشت از دهدشت به سمت چرام حدود ساعت ۱۰ شب توسط افراد یک دستگاه پژو ۴۰۵ نقره ای با سرنشینان نقاب بسته مجهز به سلاح سردو گرم اسلحه کمری شمشیر، چاقو ؛قمه و گاز اشک آور حمله ور شده که مورد ضربات متعدد سلاح سرد قرار گرفتند.

لذا از طرف خانواده های این مجروحان از پیگیری ها وتلاشهای دادستان محترم ، فرمانده محترم نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه و ریاست محترم کلانتری ۱۱و ۱۲ و پرسنل خدوم وزحمتکش آنها ودستگاه‌های اطلاعاتی وامنیتی کهگیلویه تقدیروتشکرشده است وخواستار دستگیری و برخورد با این اراذل اوباش که مخل نظم وامنیت این شهرستان هستند برخورد و آنها را به اشد مجازات برسانند.

شهرستان کهگیلویه یک شهرستان فرهنگی وشهید پرور میباشد، و وجود چنین افراد شروری لطمه خواهد زدبه این شهرستان لذا باید با برخورد سریع وبموقع با این افراد شرور واراذل اوباش عبرتی شود برای کسانی که میخواهند دراین شهرستان نظم و آرامش و آسایش را از مردم سلب نمایند.