خداداد غریب پور نامی در قامت یک وزیر/ایمیدرو به شعاراقتصاد مقاومتی وجهش تولیدجامه عمل پوشاند
خداداد غریب پور نامی در قامت یک وزیر/ایمیدرو به شعاراقتصاد مقاومتی وجهش تولیدجامه عمل پوشاند
محمود مومن نسب تصریح کرد: در راستای اهمیت مقوله‌ی خدمت و خدمتگزاری و با اعتقاد به اینکه مسئولیت ها ماندنی نیستند باز هم باور دارم غریب‌پور بزرگ مرد متفکر و منیری است که روشنایی و چشمه جوشان آن همه گستری جامعه را در بخش ایمیدرو در بر گرفت و شعله‌های منور آن همچنان روشنگر خواهد بود و هیچ عنصر و جسم مادی نمی‌تواند مانع نادیده انگاشتن این اثر امیدوارکننده و عظیم گردد

محمود مومن نسب در پاسخ سوال خبرنگار فریاد جنوب مبنی بر اینکه آیا به سخن کوتاه در خصوص دفاع از مدیرعامل ایمیدرو که در سطوح مختلف مجازی و اجتماعی منتشر گردید، باور دارید؟ گفت: توجه به خدمات و ظرفیت‌های فردی و اجتماعی علاوه بر تقویت مالکیت روانی و روانشناختی سطح پاسخگویی را در پایه‌های اجرایی افزایش می‌دهد. وی در ادامه افزود با توجه به توصیه دین و بزرگان علم و معرفت به ترویج مقوله‌ی خدمت و خدمتگزاری در نظام فکری و جایگاه والایی این طرز تفکر، به همین سبب بر خود لازم دیدم که آثار بجای مانده از این خادم را در کلام کوتاه تبیین کنم تا مخاطب از درازای کلام اذیت نشود، همان طور که نکته‌های کوتاه در خصوص بعضی منابع ارزشمند حوزه زاگرس مطرح گردید.
مومن نسب در تکمیل ضرورت مقوله‌ی پاسداشت ظرفیت‌های انسانی، بیان داشت: همانطور که در آیین ما تکریم روزهای مهم مانند: ۱۲ بهمن، روز خلیج فارس روز مرد، روز زن و سایر مناسبت‌ها مورد توجه است، چطور توجه به ظرفیت‌های ارزشمند انسانی نباشد و به عنوان یک فرهنگ و کارکرد ترویج داده نشود.
مومن نسب با اشاره به اینکه درست است که مسئولیت ها ماندنی نیست، اما نیک میدانید که جایگاه و پاسداشت خدمت فراتر از تغییر مناصب ها است.
وی در ادامه، گفت: به نظر اینجانب خداداد غریب پور قامتی در سطح وزیر دارد، چرا که ایمیدرو در شرایط سخت بخوبی به شعار اقتصاد مقاومتی و جهش تولید جامعه‌ی عمل پوشاند.
این کارشناس اجتماعی، اظهار داشت: غریب‌پور با راهبری عملیاتی نتیجه محور و بکارگیری منابع انسانی هوشمند، متعهد و مسئولیت‌پذیر و مهندسی برنامه محور و اصولی تغییر، افتخارات موثر و بی‌نظیری را برای میهن در ایمیدرو به ارمغان آورد که خدمات این بخش در تاریخ سرزمین قابل چشم پوشی نیست، فلذا شرایط متغیر اقتصادی و غیر پیش‌بینی محیط‌های اجتماعی ایجاد می‌نماید که مدیران تحول خواه و تحول گرا که دل و ذهن در بهبود مسیر کار، خدمت و توسعه کشور دارند مورد توجه بوده تا جامعه از نیروی انسانی غنی خالی نشده و امید و انگیزه در منابع انسانی آینده ساز بیش از پیش فراهم گردد.
مومن نسب تصریح کرد: در راستای اهمیت مقوله‌ی خدمت و خدمتگزاری و با اعتقاد به اینکه مسئولیت ها ماندنی نیستند باز هم باور دارم غریب‌پور بزرگ مرد متفکر و منیری است که روشنایی و چشمه جوشان آن همه گستری جامعه را در بخش ایمیدرو در بر گرفت و شعله‌های منور آن همچنان روشنگر خواهد بود و هیچ عنصر و جسم مادی نمی‌تواند مانع نادیده انگاشتن این اثر امیدوارکننده و عظیم گردد.

محمود مومن نسب، صحبت های پایانی خودرا با ابراز نگرانی در خصوص مدیران عالی  فرزندان خطه زاگرس  که هم اکنون دارای مسئولیت ملی هستند به پایان برد وگفت آقایان دکتر تقوی ،دکتر وکیلی ومهندس پناه از نخبگان خطه زاگرس هستندو مدیریت اثربخش آنها برای همگان اثبات شده وبیم آن دارم  با برنامه های ازپیش طرح ریزی شده بخواهند به حذف این عزیزان اقدام کنند وامیدوارم خطه زاگرس فرزندان برومند خودرا تنها نگذراند