خواهر کلاهبردار حساب برادرش را خالی کرد
خواهر کلاهبردار حساب برادرش را خالی کرد

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرگرد روح الله شهبازی‌پور در تشریح این خبر اظهار کرد: شهروند یاسوجی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت به صورت غیرمجاز از حسابش مبالغی برداشت گردیده که خواهان پیگیری موضوع شده است. وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی و انجام تحقیقات اولیه […]

پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سرگرد روح الله شهبازی‌پور در تشریح این خبر اظهار کرد: شهروند یاسوجی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت به صورت غیرمجاز از حسابش مبالغی برداشت گردیده که خواهان پیگیری موضوع شده است.

وی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی و انجام تحقیقات اولیه توسط کارشناسان پلیس فتا استان، مشخص گردید مبلغ ۲۰ میلیون ریال از حساب وی طی چند مرحله به صورت غیرمجاز برداشت شده که  پس از انجام اقدامات پلیسی نهایتا متهم که خواهر شاکی بود شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی احضار گردید.

سرگرد شهبازی‌پور گفت: در این پرونده متهم با در اختیار داشتن کارت بانکی شاکی و سوء استفاده از اعتماد وی اقدام به فعال نمودن رمز اینترنتی آن نموده که نهایتا طی چند مرحله خرید اینترنتی انجام داده بود.

این مقام ارشد انتظامی گفت: شهروندان از واریز مبالغ زیاد به حساب‌هایی که بیشتر با آن سروکار دارند و یا رمز اینترنتی آن فعال است، خودداری نمایند.

سرگرد شهبازی‌پور از شهروندان خواست اطلاعات مالی و بانکی‌شان را بادقت نزد خود نگهدارند و رمز کارت  را به صورت دوره‌ای تغییر داده و ضمن فعال نمودن امکان دریافت پیامک، از تراکنش‌های انجام شده حساب خود مطلع شوند.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسwww.Cyberpolice.ir  بخش تماس با ما  در میان بگذارند.