خودکشی سیاسی اصلاح طلبان/به قلم «سید سجاد موسوی نیا»
خودکشی سیاسی اصلاح طلبان/به قلم «سید سجاد موسوی نیا»
در مجموع شرایط کنونی بسیار حساس می باشد و این اشتباهات مکرر حیثیت اصلاح طلبان را به تاراج می برد،گرچه در این دوره یک شرایط بسیار بد و ناعادلانه و غیر قابل قبول برای حضور انها در صحنه انتخابات را رقم زدند ولی این مسئله نباید باعث شود که هویت خود را از دست دهند

فریاد جنوب؛متن زیر ارسالی مخاطبین است واین پایگاه خبری تمام یا قسمتی ازآن را رد و یا تایید نمی کند و مخاطبین می توانند با ارسال یادداشت آن را نقد کنند.

اصلاح طلبان که همواره از محبوبیت خاصی نزد عموم برخوردار بودند حال به لطف سیاست های غلط خود،عملکرد ضعیف و تک روی ها و گاها منفعت طلبی بعضی اعضا ،فی حال حاضر پایگاه اجتماعی خود را تا حدود زیادی از دست داده اندو به یک ماجرای رو به زوال و تمام شدنی تبدیل شده اند.
ائتلاف حال حاضر بعضی اصلاح طلبان با جریان رقیب خود نوعی خودکشی سیاسی و بعضا ذلت سیاسی ست.
اشتباهات گذشته اصلاح طلبان بایستی درس عبرت و تجربه ای برایشان شده باشد که بی جهت دست به حماقت دیگری نزنند،حمایت تمام قد انها از دولت به اصطلاح تدبیر و امید باعث شد که بسیاری از مردم از انها رویگردان شوند چرا که دولت در حوزه های مختلف از جمله اقتصادی و دیپلماسی و مدیریت بسیار ضعیف عمل کردو همچنین عملکرد بسیار ضعیف فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی که موجی از یاس و نا امیدی را رقم زد.
در مجموع شرایط کنونی بسیار حساس می باشد و این اشتباهات مکرر حیثیت اصلاح طلبان را به تاراج می برد،گرچه در این دوره یک شرایط بسیار بد و ناعادلانه و غیر قابل قبول برای حضور انها در صحنه انتخابات را رقم زدند ولی این مسئله نباید باعث شود که هویت خود را از دست دهند.
ضرورت حفظ هویت اصلاح طلبان به عنوان یک میراث ملی یک اصل مهم و حیاتی ست که لازمه آن ضمن یکپارچی اعضاء بازنگری در سیاست ها و تصمیمات نابخردانه این حزب رو به زوال می باشد.

سید سجاد موسوی نیا
بهمن 98