دانشگاه یاسوج بین المللی شد | مدیری که در شبانه روز ۱۹ساعت در محل کار حضور دارد| تحصیل ۳۱ دانشجو خارجی در کهگیلویه وبویراحمد
دانشگاه یاسوج بین المللی شد | مدیری که در شبانه روز ۱۹ساعت در محل کار حضور دارد| تحصیل ۳۱ دانشجو خارجی در کهگیلویه وبویراحمد
بهادر کرمی طی  نشست خبری با خبرنگاران  با بیان اینکه  مجوز بین المللی شدن دانشگاه یاسوج صادر شده است افزود؛ سیاست خارجی دانشگاه فعال شده و جذب دانشجو بر اساس ظرفیت ها در دوره های مختلف  را خواهیم داشت.

فریادجنوب : بهادر کرمی طی  نشست خبری با خبرنگاران  با بیان اینکه  مجوز بین المللی شدن دانشگاه یاسوج صادر شده است افزود؛ سیاست خارجی دانشگاه فعال شده و جذب دانشجو بر اساس ظرفیت ها در دوره های مختلف  را خواهیم داشت.

بهادر کرمی از توسعه خوابگاه ها و ظرفیت های پذیرش دانشجوی خارجی خبر داد و گفت در گام اول پذیرش ۲۰۰ دانشجوی خارجی در برنامه کاری قرار گرفته و هم اکنون ۳۱ دانشجوی عراقی با انعقاد قرارداد خارجی پذیرش شده است.

بهادر کرمی افزود :یکی از مسائل مهم که می بایست دانشگاه ها با آن توجه داشته باشند انجام مناظره ها و سخنرانی ها در قالب پرسش و پاسخ است و فضای دانشگاه در این خصوص بسته نیست و امتیاز هایی برای چنین برنامه های دیده شده و با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس قرار داریم ،ضمن حفظ استقلال در خدمت تمامی دیدگاه ها و گروه های سیاسی برای روشنگری و سخنرانی خواهیم بود و هیچ محدودیتی در این زمینه نخواهیم داشت و داوطلبان مجلس می توانند در دانشگاه ارایه طرح و دیدگاه‌های خود برای دانشجویان در برنامه داشته باشند.
رئیس دانشگاه یاسوج عنوان کرد، دانشگاه یاسوج به سمت هیچ گرایشی و نماینده ای نخواهیم رفت و برای سلیقه های شخصی افراد احترام قائل هستیم
بهادر کرمی گفت ؛ با توجه به اینکه مدیریت در دانشگاه به نسبت دیگر سازمان ها و نهادها خاص تر هست ، در طول شبانه روز حداکثر پنج ساعت استراحت می کنم وما باقی ساعات شبانه روز در محیط کار مشغول انجام وظیفه هستم.
بهادر کرمی به اعتراضات دانشجویان متاثر از حوادث اخیر اشاره کرد و گفت ؛استان کهگیلویه و بویراحمد و به تبع آن دانشگاه یاسوج جزء  استان ها ودانشگاه های سفید بوده و همه احکام صادر شده معلق واز ۳۷ رای بدوی ۳۵نفر احکام آنها معلق و دو نفر پس از گذراندن دوره تعلیق به تحصیل و دانشگاه برگشتند .
بهادر کرمی در پایان به مبحث عفاف و حجاب پرداخت و گفت: دانشگاه محیطی است که قوانین خاصی بر آن حاکم هست و از ۶۰۰۰ دانشجوی این دانشگاه تنها سه دانشجو به دلیل پوشش به کمیته انضباطی معرفی شدند و پوشش در دانشگاه قابل قیاس با بیرون از دانشگاه نیست