در آب وفاضلات دناچه خبراست ؟حق با مردم است یا مسئولان؟؟شفاف سازی شود
در آب وفاضلات دناچه خبراست ؟حق با مردم است یا مسئولان؟؟شفاف سازی شود
موضوع فیش کنتورهای آب هفته آینده با حضور ۳ نفر از شاکیان و معاونت مربوطه ابفای استان، نماینده فرمانداری در اداره آب شهرستان بررسی و شفاف سازی می شود در صورت که مبلغی اضافه از مشترکین گرفته شده باشد برگشت داده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ،امروزه فضای مجازی یکی از درگاههای است که مردم با رعایت اصول اخلاقی و منشورتدوین شده توسط موسیسن آن گروه در خصوص  مشکلات ،معضلات شهر ویا روستای خود تبادل نظرمی نمایند ،تعدادی از اهالی شهر سی سخت در گروهی  واتس آپی تحت عنوان مسئولین ومردم شهرسی سخت گرد هم آمده اند و در فضایی آرام،مشکلات شهر سی سخت را ازدریچه ی همین  گروه مطرح ومسئولان پاسخ می دهند، با رصد آن گروه فرماندارمحترم ،دادستان محترم وامام جمعه ی محترم شهر سی سخت ازجمله مسئولانی هستند که با صعه ی صدر پاسخگویی مطالبات مردم فهمیم شهر سی سخت هستند .

بر اساس همین گزارش :ناصر رهامی یکی از شهروندان شهر سی سخت مطالبه ای رامطرح ودرخواست شفافیت سازی از مسئولان آبفای شهر سی سخت  نموده ویک نسخه از این مطالبه  در اختیار این پایگاه خبری قرار داده  ،لذا این پایگاه خبری قسمتی  یا تمام  آن را رد وتابید نمی کند و مخاطبین خاصه مسئولان آب وفاضلاب استان وشهر سی سخت می توانند با ارسال یاداداشت وجوابیه آن را نقد کنند.

لذا عین مکاتبه ومختصر  پاسخ مسئولان آب وفاضلاب شهر سی سخت و فرماندار محترم شهرستان دنا منتشر و امید می رود جهت شفافیت سازی واقناع مردم فهیم آن شهر ، خروجی بررسی این مهم  رسانه ای گردد

جناب آقای دکتر پناهی فرماندار محترم شهرستان دنا
همانطور که در همین فضای مجازی شاهدبودید و هستید چند وقتی هست که مردم شهرسی سخت از نحوه خدمت رسانی و تعرفه های آب بهاء اداره آب و فاضلاب شهرستان دنا معترض و مسوولین مرتبط با حرفهای ضدونقیض و بهانه های واهی سعی در توجیح کردن مشترکین بودند و هیچوقت حاضرنبودند به اشتباه  خوددر سیستم و آب بهای قبض های اجحافی به مشترکین اعتراف کنند.

این درحالیست که اکثریت شهروندان سی سخت ظرف چهار پنج سال گذشته تاکنون نسبت به تعرفه های آب بها اعتراض ولی هیچوقت هیچ مسوولی حاضر به پاسخگویی نبودند.
حال اینجانب باتوجه به مدارک و مستندات ذیردرخواست پیگیری و درصورت ادعای به حق این حقیر و تعدادی ازهمشهریان،خواهان برخورد قانونی میباشیم.
1-درتصویرشماره یک هردوقبض مصرفی آب بهاء باکاربری مسکونی و مدت زمان۶۲روز،میزان مصرف یکی از مشترکین۳۶مترمکعب باآب بهای مصرفی۲۰۴۴۳تومان و از قرار هرمترمکعب۵۶۷تومان محاسبه و درقبض دیگربامصرف۴۲مترمکعب با آب بهای۴۲۲۶۷هزارتومان وازقرارهرمترمکعب۱۰۰۶تومان محاسبه گردیده است.


2-درتصویرشماره۲هیچگونه خدمات دفع فاضلاب برای مشترک صورت نگرفته است ولی مبلغ۶۳۸۸۳هزارتومان بهای دفع فاضلاب محاسبه و۸۸مترمکعب آب مصرفی باکاربری مسکونی و مدت زمان۶۲روز۱۳۱۷۲۶هزارتومان و از قرار هرمترمکعب۱۴۹۶تومان محاسبه شده است(لازم به ذکراست شاید این مورد بخاطر مصرف زیادتصاعدی محاسبه گردیده است)که دراینخصوص باید کارشناسان مربوطه اظهار نظر فرمایند.


3-درتصویرشماره۳کاربری هر دومشترک،تجاری وباظرفیت قرادادماهیانه۵میباشد.درقبض یکی از مشترکین میزان مصرف۱۴مترمکعب با مدت زمان۶۲روز و آب بهای مصرفی۴۱۲۲۶هزارتومان وازقرارهرمترمکعب۲۹۴۴تومان محاسبه و درقبض مشترک دیگرباهمان ظرفیت قراردادماهیانه۵،میزان مصرف۱۶مترمکعب باآبهای۷۲۶۸۷هزارتومان وازقرارهرمترمکعب۴۵۴۲تومان محاسبه شده است.


4-درتصویرشماره۴قبض فوق باکاربری مسکونی و مدت زمان۶۶روز،میزان مصرف۷۷مترمکعب با آب بهای مصرفی۴۳۵۸۴هزارتومان واز قرار هرمترمکعب۵۶۶تومان محاسبه شده است.این درحالیست که تصویرقبض شماره دو،۸۸مترمکعب ولی از قرار هرمترمکعب۱۴۹۶تومان و با مدت زمان مشابه،چقدر فرق میباشد.


قبضهای شهرهای دیگری از استانهای مختلف که آب مصرفی آنها باچاه و یا ازدریاوبوسیله تصفیه خانه های آب شیرین کن تامین میشود را در این چند روز مشاهده کردیم،لذا این گونه قبض ها خودجای سوال است و نیاز به یک جراحی اساسی و ورود کارشناسان خبره و همچنین سازمان بازرسی میباشد.

براساس همین گزارش بعداز طرح موضوع ،تعدادی از اهالی شهر سی سخت به این مهم واکنش و صحبت هایی را مطرح نمودند ودرهمین راستاتعدادی از مسئولان شهرستان دنا جهت آرام نمودن فضای به وجود آمده در گروه صحبت هایی را مطرح که عینا منتشر وامید میرود درخواست تعدادی از اهالی شهر سی سخت که به نمایندگی از اهالی آن شهر مطرح نمودند به صورت دقیق وکارشناسانه بررسی شود

جوابیه : علی خوشنودی رئیس آب وفاضلاب شهرسی سخت:

باحضور فرماندارمحترم ودادستان محترم وریس محترم اطلاعات جلسه ای خواهیم گرفت ورفع ابهام خواهدشد وطی تماس بامدیر عامل محترم شرکت جناب دکتر پاسره گرفته شد، جلسه ای باحضور همه عزیزان معترض گرفته خواهد شد لطفا همه عزیزان دعوت شد باارایه فیش دروقت مقرر که ازقبل خواهیم گفت درجلسه حضور بهم رسانیم

پاسخ دکتر پناهی فرماندار شهرستان دنا به مطالبه تعدادی ازاهالی شهر سی سخت

با سلام‌و احترام
موضوع فیش کنتورهای آب هفته آینده با حضور ۳ نفر از شاکیان و معاونت مربوطه ابفای استان، نماینده فرمانداری در اداره آب شهرستان بررسی و شفاف سازی می شود در صورت که مبلغی اضافه از مشترکین گرفته شده باشد برگشت داده خواهد شد.
لطف فرمایید تا اون موقع در این خصوص بحثی نکنید.

لذا امید می رود این موضوع در فضایی آرام بررسی و خروجی آن به اطلاع عموم رسانیده شود وبدون تحقیق وبررسی  تهمت وافترایی متوجه دیگران نشود و با رعایت انصاف مشکلات مطرح و پیگیری بشود هر مسولی کار خوب انجام می دهد تشویق  شود.