در برخورد با بامفاسد اقتصادی ،امنیتی و اخلاقی ،کوتاهی و رحم نشود
در برخورد با بامفاسد اقتصادی ،امنیتی و اخلاقی ،کوتاهی و رحم نشود

امام جمعه دهدشت درمراسم گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت : در برخورد با بامفاسد اقتصادی ،امنیتی و اخلاقی ،کوتاهی و رحم نشود.

به گزارش فریاد جنوب از دهدشت ،مراسم بزرگداشت شهید آیت الله بهشتی و هفته قوه قضائیه با حضور مسئولان شهرستان و مردم در مسجد جامع صاحب الزمان (عج)دهدشت برگزار گردید.
در این مراسم امام جمعه دهدشت سالروز شهادت آیت الله بهشتی و یاران باوفایش راتسلیت گفت و اظهار داشت :امام شهید بهشتی را ثمره خودش می دانست و اورا یک ملت ویک امت خطاب کرد.
حجت الاسلام وحدانی فر به بیان خصوصیات مهم شهید بهشتی پرداخت و افزود:از مهمترین خصوصیت بارز ایشان ،بینش و بصیرت اوبود.
امام جمعه دهدشت تعلیم و تربیت را از دیگر صفات مهم ایشان دانست و ابراز داشت: دبیرستان دین ودانش و مدرسه حقانی را درقم راه اندازی کرد، اکثر علمای طراز اول انقلاب و بعد ها در انقلاب مسئولیت داشتند افرادی مثل شهید مطهری ،آیت الله مصباح و صدوقی از خروجی این مدرسه حقانی بودند.
حجت الاسلام وحدانی فر علم شهید بهشتی را خاص دانست و گفت: تسلط ایشان به زبان های متفاوت خارجی از جمله آلمانی و انگلیسی شهره عام و خاص بود.
وی حضور ایشان در اروپا و آوردن خیلی از جوانان اروپایی در مرکز جامعه اسلامی و آشنا کردن آنها با شیعه علوی را از کارهای مهم شهید بهشتی عنوان کرد و افزود: اگر می بینیم در دنیا بخصوص در اروپا صحبتی ازتشییع است از وجود با برکت شهید بهشتی بود.
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه شهید بهشتی یک عالم به زمانه بود و معماری قوه قضائیه با تفکرات اسلام و احکام الهی از ایشان می باشد ، تشریح کرد: امروز به برکت این شهید والا مقام ،قوه قضائیه به خاطرمعماری محکم آن به خوبی پیش می رود و دشمن از این مسئله بسیار نگران و مضطرب است و حجمه های سنگینی را وارد کرده و بحمدالله هم نتوانسته است هیچ کاری بکند.
حجت الاسلام وحدانی فر در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به قضات و مسئولان قضایی گفت: در برخورد با مفاسد اقتصادی ،امنیتی و اخلاقی با کسی کوتاهی و رحم نکنید.
وی با ابراز اینکه امروز مسئله اقتصاد بسیار مهم و اولویت کشور است ،توصیه کرد: کسانیکه در مسائل اقتصادی خدشه وارد میکنند و اهل احتکار و گرانفروشی هستند ،با این افراد مطلقا” مماشاتی صورت نگیرد چرا که امروز اینها در حکم محاربه با نظام شیعی هستند.