دستگیری بیش از ۱۱۰ نفر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهگیلویه
دستگیری بیش از ۱۱۰ نفر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهگیلویه
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری بیش از ۱۱۰ نفر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سرهنگ سید محمد موسوی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان و برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی و فروشندگان مواد مخدر، طرح عملیاتی پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در شهرستان اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه افزود: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضایی در محل های پر تردد و میادین شهر با هدف ارتقاء نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودروها در ساعات ممنوعه و خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتورسیکلت‌های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم به مرحله اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در این طرح ۱۵ دستگاه خودرو و ۳۱ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.

موسوی بیان کرد: ماموران در ادامه این طرح ۲۵ نفر معتاد، ۱۳ نفر سارق، یک نفر به جرم حمل مواد مخدر، ۴ نفر به جرم مالی و اقتصادی، ۴ نفر به جرم مفاسد اجتماعی، ۱۰ نفر به جرم قاچاق کالا و ۵۵ نفر به دلیل سایر جرائم دستگیر شده و تعداد ۲۰ قبضه سلاح، یک هزار و ۱۰۰ عدد مواد محترقه و ۴۸ فقره انواع سرقت کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع داده تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی