دستگیری سارقان موتورسیکلت، سیم و کابل برق و محتویات درون خودرو در شهرستان کهگیلویه
دستگیری سارقان موتورسیکلت، سیم و کابل برق و محتویات درون خودرو در شهرستان کهگیلویه
جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری سارقان موتور سیکلت، سیم برق و محتویات درون خودرو در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سرهنگ بهنام زمانی در این باره اظهار کرد: به دنبال چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان کهگیلویه، ضمن هماهنگی با مرجع قضایی، موضوع به صورت ویژه در در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.
 وی ادامه داد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام اقدامات پلیسی و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی ۲ نفر سارق موتورسیکلت را شناسایی و دستگیر کردند.
زمانی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه کشف و ضبط کردند.
 وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
 جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در خبر دیگری از دستگیری یک نفر سارق سیم و کابل برق با اعتراف به ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
  سرهنگ بهنام زمانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.
 وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی با انجام اقدامات پلیسی و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک نفر سارق سیم و کابل برق را شناسایی و دستگیر کردند.
زمانی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه به ۷ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.
 جانشین فرمانده فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه همچنین از دستگیری یک نفر سارق محتویات درون خودرو با اعتراف به ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
 سرهنگ بهنام زمانی در این باره اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه، ضمن هماهنگی با مرجع قضایی، موضوع در دستورکار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.
  وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت‌زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک نفر سارق محتویات درون خودرو را شناسایی و دستگیر کردند.
  زمانی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۵ فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد.
  جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.
  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب