دستگیری عامل چاقوکشی و شرارت در کهگیلویه
دستگیری عامل چاقوکشی و شرارت در کهگیلویه
فـــریاد جنوب | فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری عامل چاقوکشی و شرارت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فریاد جنوب از دهدشت، سرهنگ سید محمد موسوی در این باره اظهار کرد: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد تا چاقو کشی در یکی از محله های شهر دهدشت موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهم با در دست داشتن چاقو در یکی از خیابان‌های اصلی در حال قدرت‌نمایی و عربده کشی بود ماموران با تجهیزات کامل به محل وقوع درگیری اعزام شدند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه، تصریح کرد: فرد شرور با مشاهده مأموران شروع به تهدید با سلاح سرد نمود و قبل از رسیدن ماموران وارد یکی از ادارات دولتی این شهر شده بود و یکی از کارکنان اداره را از ناحیه شکم مصدوم کرده بود که با شیشه چاقو و دیگر آلات و ادواتی که اختیار داشت به سمت مامورین حمله ور شد.

موسوی افزود: ماموران جهت دستگیری این فرد شرور اقدام به شلیک ۳ گلوله پلاستیکی با سلاح ساچمه زنی نمودند که در این بین متهم که حلقه محاصره ماموران را تنگ دید و چاره‌ای جز تسلیم شدن نداشت سلاح سرد را به زمین انداخت و تسلیم ماموران شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: برهم زدن نظم و امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و پلیس اجازه جولان دادن به ارازل اوباش را نخواهد داد و با افراد خاطی بدون اغماض به شدت برخورد خواهد کرد.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب