دعوت فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه از مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان جهت حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان
دعوت فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه از مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان جهت حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان
فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه جهت حضور در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان از مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان کهگیلویه دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سرهنگ سید علی اصغر پوربهشت فرمانده سپاه کهگیلویه طی پیامی از مردم ولایت‌مدار و انقلابی شهرستان جهت حضور در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا فتحنا لک فتحا مبینا

مردم فهیم و فرهیخته و همیشه در صحنه شهرستان کهگیلویه، حادثه تلخ این روزهای جهان اسلام حضور پر شور شما، در یوم الله ۱۳ آبان با فریاد قدسی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را می طلبد، بپا خیزید که کودکان زخمی غزه، زنان بی پناه و مادران مظلومه فلسطین چشم انتظار حمایت اند.

کوچک و بزرگ، زن و مرد، پیر و جوان به صحنه آیید که سکوت هر مسلمان در برابر خباثت دنیای صهیون، خیانت به اسلام است، ظلمی از این بدتر فلسطین به خود ندیده است، به یاری رزمندگان مقاومت با مشت های گره کرده بشتابیم و تکلیف الهی خود را پاس داریم.

به راستی کدام مسلمان بیدار دل است که پیکر غرقه به خون علی اصغرهای زمان، این کودکان مظلوم فلسطین را ببیند و آرام بگیرد؟ کدام انسان آزاده و آزاد اندیش است که صحنه های تلخ یورش وحشیانه صهیون پلید، به زنان بی پناه را مشاهده کند و آرام بگیرد؟

اینجانب و همه پاسداران و بسیجیان شهرستان کهگیلویه ضمن ابراز تنفر و برائت از همه مستکبران عالم به ویژه شیطان بزرگ، آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب صهیونیستی و عوامل مزدورشان، از مردم ولایی، قهرمان و همیشه در صحنه شهرستان کهگیلویه دعوت می‌نماید تا با حضور باشکوه خود در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان بار دیگر به همه مستکبران عالم اثبات کنند که مطیع امر ولی زمان خود بوده و تا آخرین قطره خون خود از آرمان‌های حضرت امام(ره) و شهدای عالی مقام انقلاب اسلامی در سایه رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله‌العظمی امام‌خامنه‌ای دفاع خواهند کرد.

موعدنا یا قدس آت قریب نصرمن‌الله و فتح قریب

سرهنگ پاسدار سید علی اصغر پوربهشت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه