دفاع تمام قد نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از جاودان سیرت | موافقت وزیر بهداشت و درمان با ریاست جاودان سیرت در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
دفاع تمام قد نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از جاودان سیرت | موافقت وزیر بهداشت و درمان با ریاست جاودان سیرت در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج
حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با وزیر بهداشت دولت سیزدهم با تعریف و تمجید از عملکرد سعید جاودان سیرت دفاع کرد و گفت: دکتر جاودان سیرت، شخصیتی تلاشگر، زحمتکش و با تجربه در حوزه درمان بوده و در دوران کرونا هم موفق عمل کردند.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از یاسوج، سید نصیر حسینی در دیدار با وزیر بهداشت دولت سیزدهم با تعریف و تمجید از عملکرد سعید جاودان سیرت از دوران آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون، اظهار کرد: دکتر جاودان سیرت، شخصیتی تلاشگر، زحمتکش و با تجربه در حوزه درمان بوده و در دوران کرونا هم موفق عمل کردند.

وی تصریح کرد: ثبات مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد یک مطالبه عمومی است و مردم استان هم خواستار ثبات مدیریتی هستند و باید در حوزه مدیریت به ثبات برسیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: چنانچه در حوزه‌ای تغییرات مداوم و بی‌ثباتی شکل بگیرد بدون شک ضرر می‌کنیم و در حوزه بهداشت و درمان چون با سلامتی مردم سر و کار دارد، نباید شاهد هرگونه بی‌ثباتی مدیریتی باشیم.

حسینی با اشاره به وضعیت کنونی زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان در سطح استان، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های خوبی در سطح استان احداث شده که باید تقویت شوند و چنانچه این زیرساخت‌ها به حال خود ر‌ها شوند، بیت المال هدر می‌رود.

وزیر بهداشت و درمان در پاسخ به درخواست نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر ثبات مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، اظهار کرد: ما هم قبول داریم که باید در دانشگاه علوم پزشکی این استان ثبات مدیریتی باشد.

بهرام عین اللهی افزود: دوستان و همکاران ما در حال ارزیابی هستند و ما هم باید با وحدت رویه به دنبال انجام امور مربوط به مردم باشیم.

وزیر بهداشت دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: جناب احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد از نیروهای خوب، حزب‌اللهی و جهادی در مجموعه دولت است که می‌تواند وحدت بین دستگا‌ه‌ها را در داخل استان ایجاد کنند.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب