دلاویزدر جمع کارکنان شهرداری دوگنبدان :ما به دنبال نخبه پروری هستیم/اگر کارشکنی و مانع تراشی آقایان نبود ( ظفری) شهردار نمونه کشوری می شد
دلاویزدر جمع کارکنان شهرداری دوگنبدان :ما به دنبال نخبه پروری هستیم/اگر کارشکنی و مانع تراشی آقایان نبود ( ظفری) شهردار نمونه کشوری می شد
ساسان دلاویز گفت: با رای شما پیروز انتخابات میشوم و شایسته ترین نماینده مجلس در ادوار خواهم شد.

به گزارش فریادجنوب ساسان دلاویز در جمع کارکنان شهرداری دوگنبدان گفت: از حضور پر شور کارکنان شهرداری و رییس شورای شهر دوگنبدان، خانواده معظم شهداء تشکر کنم، همچنین از جریانهای انقلابی گچساران و باشت، شورای ائتلاف کهگیلویه و بویداحمد که من را به عنوان گزینه انقلابی انتخاب کردند تقدیر می کنم.
وی با اشاره به زحمات شورای تامین و فرماندار گچساران و باشت و اعضای شورای انتخابات، اعضای حوزه قضایی و پرسنل امنیتی و انتظامی ووتقدیر از آنها بیان کرد: باید بگویم چه عوامل و دلایلی باعث شد من وارد انتخابات شوم.
این کاندید انتخابات مجلس در گچساران و باشت تصریح کرد:
میدانید که از منظر موضوعات شعلی و شخصی فضایی که در سطوح ملی داشتم، شاید بسیاری از افراد اگر در آن قرار می گرفتند حاضر نبودند در یک مسیر پر از سختی وارد شوند، ولی من دغدغه ام این بود که برگردم و به مردم و جوانان دیارم خدمت کنم.
دلاویز عنوان کرد:دعای خیر و استقبال شما از این امر من را نصمم تر کرد.
وی با اشاره به پیشینه و سوابق کاری خود گفت: با مسوولین و وزرا در کشور ارتباطات داشتم و باعث شد تا تجارب خوبی را کسب کنیم.
دلاویز ابراز کرد: فضایی شکل گرفته بود که در معنای واقعی، ما می توانیم در عرصه نماینده مجلس وارد صحنه شویم، موضوعاتی به وجود آمد که ما با تاخیر وارد شویم،فضایی در شهرستان وجود داشت که انتخابات در یک قطبی به سر می برد.
وی افزود:حضور ما همراه با استقبال بینظیر شما باعث ایجاد موج دوم صحنه انتخابات در گچساران و باشت شد، و این‌پیروزی ما را در ۱۲ اسفند قطعی می کند.
این کاندید انتخابات مجلس در گچساران و باشت خاطرنشان کرد: ما با دو رویکرد برای توسعه در این شهرستانها روبرو هستیم، توسعه بر خودمحوری یکی از آنها است و در آن امکان انجام اقدامات و عمران آبادی به صورت فردی وجوددارد و در گچساران و باشت نیر خدماتی انجام شد و این امکانات و خدمات نیز متوسط بوده،
در این حالت هیچ جایگاهی برای توسعه نخبه پروری دیده نشده و این نیز راه به جایی نخواهد برد.
دلاویز بیان کرد:اما رویکرد بعدی توسعه مبتنی بر خرد جمعی توسعه ای پایدار است و ما به دنبال آن هستیم که مبتنی بر نخبه پروری و استفاده از ظرفیت های جوانان و شایستگان در گچساران و باشت است.
وی با اشاره به اقدامات شهرداری دوگنبدان ادامه داد: در خصوص مبلمان شهری و مسائل مرتبط با شهرداری ما در جمع کارکنان خدوم آن هستیم،جمعی که اثرگذارترین در شهر هستند،در برهه ای از زمان در این شهرستان شاهد بودیم مجموعه ای در شهرداری مستقر شدند که با نهایت عشق و انگیزه پای کار بودند و تمام ظرفیت های خود را در این کار گذاشتند تا منشاء خیر برای شهر شوند.
دلاویز ابراز کرد: متاسفانه با این اقدام برخی از روزنه ها بر روی شهرداری دوگنبدان بسته شد،ظفری شهردار سابق دوگنبدان خدماتی را انجام داد که بسیار تاثیرگذار است،اگر کارشکنی و مانع تراشی آقایان نبود بی شک شهردار آن وقت دوگنبدان( ظفری) شهردار نمونه کشوری می شد.
وی گفت:امیدواریم از ظرفیت این مدیر پرکار در سطوح ملی استفاده شود،جا دارد از زحمات دکتر قشقایی شهردار فعلی دوگنبدان تقریر کرد که تا کنون اقدامات خوبی را انجام داده است.
دلاویز اظهار کرد: در حوزه شهری کارهای بر زمین‌مانده نیز وجود دارد،یکی از موارد که درخواست مردم‌نیز می باشد ناوگان حمل و نقل شهری بوده که هنوز به روز نشده است، تزریق اعتبارات کلان به شهرداری و رفع دغدغه مطالبات پرسنل خدوم شهرداری باید مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت:این اتفاقات خود لازمه همراهی شما در ۱۱ اسفتد می باشد،
با این انگیزه ما جشن‌پیروزی را در ۱۲ اسفند خواهیم گرفت،در ۱۱ اسفند ماه انتخابات مجلس خبرگان را نیز داریم و با افتخار نام آیت الله ملک حسینی را در برگه ها ثبت خواهیم کرد.
وی ادامه داد:با توجه به اینکه موج دلاویزی در گچساران و باشت صورت گرفته، اخلاق مداری باید همچنان سرلوحه کار شما عزیزان باشد، با رای شما پیروز انتخابات میشوم و شایسته ترین نماینده مجلس در ادوار خواهم شد.
پایان پیام/

  • نویسنده : ندانعمتی