دوران درخشان درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت در سایه مدیریت دکتر خادمی
دوران درخشان درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت در سایه مدیریت دکتر خادمی
مراکز درمانی باید از هرگونه مسائل سیاسی، قومیت‌گرایی و سیاست‌زدگی بدور باشد تا بیماران بتوانند با آرامش خاطر مشکلات درمانی خود را پیگیری کنند و فضای مدیریتی درمانگاه اجتماعی دهدشت در سایه مدیریت دکتر ایاز خادمی طی سالهای گذشته تاکنون دوران درخشان خود را در حوزه درمان سپری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب، یکی از مهمترین ویژگی‌های یک مدیر توانمند علاوه بر داشتن توانایی و تخصص، داشتن وجدان‌کاری و تعهد است. وجدان‌کاری یعنی اینکه یک فرد در راستای مسئولیتی که برعهده دارد بتواند باصداقت کامل به ارباب رجوع خدمت‌رسانی کند.

مردم همیشه چهره مدیرانی که طی دوران مدیریتی خود به خوبی خدمت می‌کنند را به یاد دارند و نام چنین افرادی همیشه آوازه زبان مردم است. بی‌شک ‌«دکتر ایاز خـــــادمی» رئیس درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی دهدشت یکی از معدود مدیران متعهدی است که کهگیلویه تاکنون داشته است.

دکتر ایاز خادمی یکی از مدیران متعهد و باصداقتی است که طی دوران مدیریتی خود همیشه با تمام توان و صبر و حوصله به مردم و مراجعین درمانگاه تامین اجتماعی خدمت کرده است. دکتر خادمی هم به عنوان یک مدیر و هم به عنوان یک پزشک همواره تلاش کرده تا به دور از حاشیه‌ها، فقط به مردم خدمت کند.

پرسنل درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت همیشه شخصیت مؤدب، منظم و چهره خندان دکتر خادمی را به خوبی می‌شناسند و از کار کردن در کنار چنین مدیری رضایت کامل دارند. نکته بسیار مهم دوران مدیریتی دکتر خادمی در درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت پای کار بودن است، چنانکه بیشتر روزها در کنار سایر پزشکان تا آخرین ساعات شب در درمانگاه حضور داشته و تک تک بیماران را با صبر و حوصله ویزیت می‌کند.

مراکز درمانی باید از هرگونه مسائل سیاسی، قومیت‌گرایی، سیاست‌زدگی، حواشی، چالش‌های مدیریتی و تنش بدور باشد تا بیماران بتوانند با آرامش خاطر مشکلات درمانی خود را پیگیری کنند و فضای مدیریتی درمانگاه اجتماعی دهدشت در سایه مدیریت دکتر ایاز خادمی طی سالهای گذشته تاکنون دوران درخشان خود را در حوزه درمان سپری کرده است.

مدیریت درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بواسطه داشتن چنین مدیر موفقی باید تلاش کند تا علاوه بر حفظ جایگاه «دکتر خادمی» با رفع کمبودها و مشکلات حوزه درمانی، رفاه و آسایش بیمه‌شده‌گان را بیش از پیش فراهم کند، چون مدیریت اصولی یک مدیر به تنهایی نمی‌تواند جوابگوی مشکلات یک مرکز درمانی باشد.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب