رتبه اول بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد درسطح کشور/پرداخت مطالبات موسسات طرف قراردادتا دی ماه ۹۸
رتبه اول بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد درسطح کشور/پرداخت مطالبات موسسات طرف قراردادتا دی ماه ۹۸

  کلیه مطالبات موسسات طرف قراردادبیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد تا آذر ماه ۹۸ و داروخانه ها  تا دی ماه ۹۸ پرداخت گردیده و کل مبلغ پرداختی به موسسات درسال ۹۸مبلغ۱/۳۱۴/۲۳۵میلیون ریال می باشد. به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ازیاسوج ،دکتر غلامرضا کاظمی مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمددرنشست شورای اطلاع رسانی ،ضمن […]

 

کلیه مطالبات موسسات طرف قراردادبیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد تا آذر ماه ۹۸ و داروخانه ها  تا دی ماه ۹۸ پرداخت گردیده و کل مبلغ پرداختی به موسسات درسال ۹۸مبلغ۱/۳۱۴/۲۳۵میلیون ریال می باشد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ازیاسوج ،دکتر غلامرضا کاظمی مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمددرنشست شورای اطلاع رسانی ،ضمن عرض تسلیت شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع)  و هم چنین تبریک ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات  را به روابط عمومی ها و اصحاب رسانه ، گفت؛ بیمه سلامت استان در سال ۹۸ در ۴ پروژه؛ استحقاق سنجی، نسخه نویسی الکترونیکی، تبادل رسیدگی الکترونیک و آزمون وسع را در دستور کار خود قرار داد که در نسخه نویسی الکترونیکی و تبادل نظر رسیدگی الکترونیک حایز رتبه اول در سطح کشور شدیم.
غلامرضا کاظمی گفت؛ رسیدگی الکترونیک در ۶ بیمارستان استان به صورت ۱۰۰ درصد ی انجام می گیرد و تنها در دو بیمارستان جدید التاسیس شهید جلیل و باشت به دلیل اینکه دانشگاه علوم پزشکی استان هنوز موفق به دریافت شناسه ازسوی وزارت‌بهداشت نشده‌، نسخه نویسی به صورت سنتی انجام می گیرد و امیدواریم این مهم از سوی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی مورد پیگیری قرار گیرد تا بیمه سلامت بتواند در این دو بیمارستان رسیدگی الکترونیکی را اجرا نماید.
غلامرضا کاظمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به پرداخت مطالبات موسسات طرف قرارداداشاره کرد  و گفت؛ کلیه مطالبات موسسات تا آذر ماه ۹۸ و داروخانه هاتا دی ماه ۹۸ پرداخت گردیده و کل مبلغ پرداختی به موسسات درسال ۹۸مبلغ۱/۳۱۴/۲۳۵میلیون ریال می باشد.
مدیرکل بیمه سلامت استان در خصوص الزام پزشکان به نسخه نویسی الکترونیکی اشاره کرد و گفت از مرداد ماه ۹۹ نسخه نویسی برای کلیه پزشکان عمومی و متخصص اجباری می شود وبیمه سلامت آمادگی لازم را جهت آموزش پزشکان  چه به صورت حضوری وتلفنی را دارد.
دکتر غلامرضا کاظمی در پایان به سامانه ۱۶۶۶ اشاره کرد و گفت این سامانه از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا در بیمه سلامت راه اندازی گردیده و همکاران ما به صورت کشیک پاسخگویی سوالات عزیزان در سطح کشور هستند و تا کنون بیمه سلامت به تعداد۲۷۰ نفر از طریق این سامانه مشاوره داده است