رمز رهایی از مشکلات به روایت یک فرمانده/گشتاسبی: در تبیین دستاوردها همه کوتاهی کردیم / یادواره شهدا در گچساران برگزار شد
رمز رهایی از مشکلات به روایت یک فرمانده/گشتاسبی: در تبیین دستاوردها همه کوتاهی کردیم / یادواره شهدا در گچساران برگزار شد
فرمانده دفاع مقدس گفت: راه نجات از مشکلات خدمت درست به مردم در جامعه و تبعیت از رهبر و وحدت است.

به گزارش فریادجنوب سردار امان‌الله گشتاسبی در یادواره ۳۶۷ شهید شهرستان گچساران اظهار کرد: این مجلس به نام و برای شهداست و تمام تلاش دست اندرکان این‌مجلس این بوده که برنامه ای در شان و منزلت شهدا برگزار شود.

وی بیان کرد: هیچ کسی به دنبال پاداش و تشویق شدن نیست زیرا شهدا از جایگاه رفیعی برخوردار هستند و جان خود را برای پایداری نظام و ایران اسلامی فدا کردند.

این فرمانده دفاع مقدس تصریح کرد: اگر همه نعمات عالم را جمع کنند و تقدیم خانواده شهدا کنند آیا جبران جان عزیزشان خواهد شد؟ هیچ چیز جای عزیزان آنها را نمی‌گیرد.

گشتاسبی عنوان کرد: امام انقلابی را در عالم رقم زد که در هیچ جا سراغ نخواهید داشت یک روحانی با این همه تدبیر در مرکز آن قرار گیرد.

وی گفت: امروز اگر ما از شهدا حرف می‌زنیم یعنی بیش از ۲۰۰ هزار شهید از بهترین جوانان و مردان از تمام اقوام و طوایف آمدند و حاضر شدند جان خود را داده تا انقلاب پایدار بماند.

گشتاسبی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی با توکل بر خدا و خون شهیدان و تدبیر و درایت امام توانست پایدار بماند.

وی افزود: در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی شاهد برخورد لحظه به لحظه آمریکایی‌ها با ما هستیم و آنها می دانند که امام و انقلاب و ایران اسلامی چه بر سر آن‌ها آورده است در هیج جا سراغ ندارید که کسی به آمریکایی‌ها چنین جواب محکم داده باشد به جز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با اقتدار جلوی آنها ایستاده است.

گشتاسبی ادامه داد: آنها می گویند ما ایران را تحریم می‌کنیم آنها می‌گویند نباید سلاح داشته باشید ولی دیگر نمی‌توانند جلوی انقلاب اسلامی را بگیرند.

گشتاسبی اضافه کرد: همه ما از مسئولان و نخبگان و دانشجویان و اساتید در تبیین حقوق نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی کم کاری کردیم و نتوانستیم شاخصه های انقلاب را به جوانانمان بگوییم، بدانید و هوشیار باشید که دشمنان به دنبال فریب جوانان ما هستند.

گشتاسبی اظهار کرد: انقلاب پیشرفت خواهد کرد و پرچم آن به دست امام زمان داده می شود.

وی اضافه کرد: تبعیت از ولی فقیه و انسجام و وحدت مردم بسیار مهم است هر جا که تبعیت از رهبری کرده و وحدت و انسجام ما قوی بود دشمن کاری از پیش نبرد زحمت و مشکلات اقتصادی ایجاد کرد ولی نتوانست به انقلاب لطمه ای وارد کند.

این فرمانده تصریح کرد: دشمنان و آمریکایی ها به دنبال تفرقه بین مردم و طوایف بوده و به دنبال تجزیه ایران اسلامی بودند و اگر اینکار را می کردند پای داعش به ایران باز می شد و آمریکا انتقام ۴۴ساله خود را می گرفت.

گشتاسبی عنوان کرد: این انقلاب متعلق به همه است و همه در آن سهیم هستند اگر جایی بخواهیم کوتاهی کرده و از زیر کار در برویم جواب خانواده شهدا را نمی توانیم بدهیم، راه نجات از این مشکلات خدمت درست به مردم در جامعه و تبعیت از رهبر و وحدت است.

  • نویسنده : ندانعمتی
  • منبع خبر : خبرگزاری فارس