روستایی در دلِ شهرِیاسوج/شهردار ببیند،شورای شهربخواند، استاندار ورود کند
روستایی در دلِ شهرِیاسوج/شهردار ببیند،شورای شهربخواند، استاندار ورود کند
با بررسی پیشینه  این محله پی خواهید برد محله شهادت ها اولین و قدیمی ترین نقطه شهر یاسوج بوده ،اما  متاسفانه بنا به دلایلی مورد بی مهری شهرداری یاسوج قرار گرفته و امید می رود شهردار یاسوج  به این سوال پاسخ دهد که دلیل بی مهری وعدم توجه شهرداری یاسوج به این محله چیست؟

ب گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب ،در دل شهر یاسوج محله ای به نام شهادت   وجود دارد وبا بازدید میدانی از این محله احساس می کنید در درون روستایی پا گذاشته‌اید که به دلیل کمی جمعیت این روستا فاقد دهیاری است.

اما با بررسی پیشینه  این محله پی خواهید برد محله شهادت ها اولین و قدیمی ترین نقطه شهر یاسوج بوده ،اما  متاسفانه بنا به دلایلی مورد بی مهری شهرداری یاسوج قرار گرفته و امید می رود شهردار یاسوج  به این سوال پاسخ دهد که دلیل بی مهری وعدم توجه شهرداری یاسوج به این محله چیست؟

لذا این پایگاه خبری جهت  تنویر افکار عمومی ، دعوت از سید علی احمدزاده استاندار استان ،اطلاع شهردار واعضای شورای شهر یاسوج به صورت مختصر چکیده ای از مشکلات این محله را یاداوری وامید می رود   جهت مرتفع نمودن مشکلات اساسی آن اقدام کنند.

١-آسفالت و جداول  این محله مربوط به دهه آخر سال ۵٠و اوایل دهه ۶٠ بوده که فرسوده و تردد در خیابان های خاکی به مراتب بهتر از این محله هست .
٢- فقدان پل ارتباطی بین کوچه و خیابان پیروزی که  جلوه نازیبایی  را به وجود آورده است.
٣- بلوار وسط به محل زباله دانی تبدیل شده که همین موضوع باعث  جمع شدن جانواران موذی و خطرناک ازجمله سگهای  ولگردگردیده است‌
۴-نام گذاری  غیر اصولی این محله (به عنوان مثال شهادت دو از بلوار باهنر در امتداد شهادت سه از بلوار پیروزی است !!!)
در صورت بروز بحران یا حوادث و بلایای طبیعی امداد رسانی به ساکنین این محله غیر ممکن است چون پل ارتباطی ندارند.

 

  • نویسنده : سید داود موسوی منش
  • منبع خبر : فریادجنوب