سامانه ۲۰۱۱۷مخابرات را بشناسید
سامانه ۲۰۱۱۷مخابرات را بشناسید
سید داودموسوی منش مسئول مخابرات منطقه کهکیلویه وبویراحمد  با اشاره به روند چک کردن خرابی تلفن ثابت، اظهار کرد: در صورت بروز هرگونه قطعی یا خرابی برای خط تلفن، مشترک باید ابتدا خطوط داخلی تلفن خود را آزمایش نموده و از صحت آن اطمینان حاصل نماید و بعد از آن بدون نیاز به مراجعه به مرکز تلفن تنها با شماره گیری 20117 ، شماره تلفن خرابی را همراه با پیش کد استانی  سیستم ثبت کند تا همکاران ما در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی اقدام نمایند.

پاسخگویی به مشترکین  در زمینه رفع خرابی تلفن از طریق سامانه پاسخگویی مکانیزه 20117 صورت می گیرد  و مشترکین در تمام مدت شبانه روز می توانند شماره تلفن خراب خود را از طریق این سامانه به سیستم اعلام کنند.

به گزارش فریاد جنوب ؛ سید داودموسوی منش مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه کهکیلویه وبویراحمد  با اشاره به روند چک کردن خرابی تلفن ثابت، اظهار کرد: در صورت بروز هرگونه قطعی یا خرابی برای خط تلفن، مشترک باید ابتدا خطوط داخلی تلفن خود را آزمایش نموده و از صحت آن اطمینان حاصل نماید و بعد از آن بدون نیاز به مراجعه به مرکز تلفن تنها با شماره گیری 20117 ، شماره تلفن خرابی را همراه با پیش کد استانی  سیستم ثبت کند تا همکاران ما در اسرع وقت نسبت به رفع خرابی اقدام نمایند.

موسوی منش افزود؛یکی از قابلیت های مهم این سامانه ثبت شماره تلفن همراه مشترک بوده وهمکاران رفع خرابی ما در صورت عدم شناسایی منزل مشترک می توانند با تلفن همراه مشترک ارتباط برقرارنمایند

وی افزود: در برخی موارد عملیات کابل برگردان  و حفاری ها باعث قطعی موقتی تلفن ‎ها می‎شود و در برخی موارد نیز اختلالات تلفن مرتبط به خطوط داخلی است که باید توسط مشترک بررسی شود و اصلاح شود.

مسئول روابط عمومی مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد  در توضیح نحوه تشخیص منشا ء مشکل قطعی تلفن ثابت گفت : اگر با وصل تلفن به پریز ورودی ساختمان(سرداخله سیم تلفن مشترک )، تلفن بوق داشت مشکل قطعی تلفن داخلی است و در غیر این صورت مشکل از ناحیه  مخابرات است. وامیدمی رود مشترکین قبل ار اعلام تلفن به سامانه 20117 ابتدا خطوط داخلی تلفن خود را آزمایش نموده و از صحت آن اطمینان حاصل نماید