سخنی با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد در باب سخنان انتخاباتی اش
سخنی با نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد در باب سخنان انتخاباتی اش
حضرت آیت الله حسینی پیشتر در شبکه دنا با تقدیر از مردم و مجریان برگزاری انتخابات پرشور استان، به نامزدهای منتخب تبریک گفته بود و در بخشی از برنامه نیز خودش نتایج را اعلام

امروز سخنان انتخاباتی از جانب نماینده محترم ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد که البته امیدواریم به این نحو بیان نشده باشد!

امام جمعه یاسوج در سخنانی گفت: به چشم خود پول پاشی را در برخی از صندوق‌ها دیدم . اگر می‌خواستند کسی را بگیرند باید چندین و چند اتوبوس افراد را می‌گرفتند.(به نقل از رسانه های استان)

 

در باره این اظهارات اما چند نکته قابل تأمل وجود دارد:

اول اینکه هیچ انتخاباتی بدون تخلف نبوده است نه در ایران و نه در سایر کشورهای دنیا ، همواره برخی اتفاقات بوده و مضاف بر آن مشارکت بالا در کهگیلویه و بویراحمد همواره و در همه انتخابات ها، ناخواسته موجب برخی اتفاقات شده است.

اما این نکته را نیز نباید از یاد برد که دستگاه های امنیتی، اطلاعاتی و قضایی تمام همت و تلاش خود را کردند تا تخلف سیستمی رخ ندهد و انصافاً این اتفاق هم افتاد. شاهد ماجرا آنکه در دو حوزه انتخابیه سنخیتی میان عوامل اجرایی و فرد منتخب نبود)

برخی از رسانه های استان ازجمله بویر نیوز، فصل جنوب  وصدای یاسوج   در روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ نیز برخی گلایه های مردمی را انعکاس داد، سریعاً این موارد توسط دستگاه های امنیتی و قضایی رسیدگی و با خاطیان برخورد شد.

این نحوه صحبت یا تحریف و انعکاس این مدلی سخنان امام جمعه محترم یاسوج  فقط بنزین بر آتش برخی ادعاها ریختن و نتیجه آن زیر سوال رفتن تلاش بسیاری از خادمان همین مردم است.

حضرت آیت الله حسینی پیشتر در شبکه دنا با تقدیر از مردم و مجریان برگزاری انتخابات پرشور استان، به نامزدهای منتخب تبریک گفته بود و در بخشی از برنامه نیز خودش نتایج را اعلام کرد.

به گزارش فریادجنوب ، ادعای تخلفات سیستمی و پول پاشی در این سطح، اعتماد مردم به روند برگزاری انتخابات را با تردید روبرو می‌کند و ممکن است مشارکت مردم را در آینده با خدشه جدی روبرو کند./بویر نیوز