سونامی در راه است|اعلام همبستگی ایل بهمئی با سردار هاشمی پور/ دعوت خیل عظیم اصلاح طلبان برای دیدار
سونامی در راه است|اعلام همبستگی ایل بهمئی با سردار هاشمی پور/ دعوت خیل عظیم اصلاح طلبان برای دیدار

جوش و خروش مردم شریف و قدردان بهمئی در استقبال و حمایت از سردار هاشمی پور آنچنان وسیع و دارای گستره ی بالایی بود که فقط می توان آن را به مشابه زلزله عظیمی دانست که شهرستان بهمئی را لرزاند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فریاد جنوب،آنچنانکه رقبای انتخاباتی سردار هاشمی پور برای بازگشت به […]

جوش و خروش مردم شریف و قدردان بهمئی در استقبال و حمایت از سردار هاشمی پور آنچنان وسیع و دارای گستره ی بالایی بود که فقط می توان آن را به مشابه زلزله عظیمی دانست که شهرستان بهمئی را لرزاند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فریاد جنوب،آنچنانکه رقبای انتخاباتی سردار هاشمی پور برای بازگشت به وضعیت عادی تا مدتها باید دوش آب سرد بگیرند.

به راستی این همه استقبال و حمایت از یک خدمتگزار به نام سردار هاشمی پور، جز وفاداری به نظام و پیروی از منویات رهبری معظم هیچ معنای دیگری نمی تواند داشته باشد که الحق این موضوع، سرمایه ای بی نظیر و گرانبها برای کشور عزیزمان محسوب میشود که باید مسئولان به معنای واقعی قدردان و سپاسگزار مردم باشند.

مردم پرشور و شعور شهرستان بهمئی اعم از مرد و زن، پیر و جوان خصوصا جوانانش با صدای رسا فریاد زدند که حاضر نیستند به عقب برگردند.

جوانانی که تنها راه نجات خود و دیارشان را در استمرار نمایندگی سردار هاشمی پور می دانند و بس.

جوانانی که در نشست همدلی با خادم خود پشت تریبون رفتند و با برشمردن بخشی از اقدامات ارزشمند انجام شده در دوره دهم مجلس شورای اسلامی فریاد بر آوردند مدعیان دروغین عزت کهگیلویه به مردم بگویند کدام کار عام المنفعه در این دیار عقب نگه داشته را در کارنامه طویل المدت تصدی خود دارند؟

که البته یقین داشته باشد مردم در روز ۲ اسفند به خوبی پاسخش را خواهند داد تا برای همیشه خاموش شود.

سردار هاشمی پور که بارها از سوی حضار مورد تشویق قرار گرفت پشت تریبون رفت و
ضمن قدردانی از حضور و حمایت مردم گفت: آمده ام تا امیدواری به وجود آمده در مردم را با تکمیل پروژه های بزرگ در دست اقدام به همت مردم و فضل پروردگار به سرانجام برسانم.

نکته حائز اهمیت این سفر، انبوه دعوت اقشار مختلف مردم به ویژه اصلاح طلبان بود که بخاطر ازدحام مردم تعداد زیادی از نشست ها انجام نشد که دفتر ارتباطات مردمی نماینده ضمن سپاسگزاری از مردم قدردان، از آنان بخاطر اعلام حمایت و ابراز لطف و محبت به خادم خود در مجلس صمیمانه سپاسگزاری نموده و از ایلات، طوایف، تیره ها و گروههای مختلف مردم که بی صبرانه منتظر حضور سردار هاشمی پور در محفل صمیمی خود بودند اما امکان و توفیق حضور حاصل نشد متواضعانه پوزش می طلبد و ان شاءالله در آینده ی نزدیک نماینده مردم در مجلس به حضورشان شرفیاب می شود.

در این دیدارهای جداگانه بعد از اینکه افراد نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کردند. عدل هاشمی‌پور به سخنرانی پرداخت و با تبریک دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، گفت: هیچ وقت از پیگیری مطالبات جوانان و مردم غافل نبودم.

وی افزود: ساخت بیمارستان 32 تختخوابی بهمئی و انتقال آب به بهمئی دو پروژه مهم بودی که مرتب پیگیر آنها بودم. و برای تجهیزات بیمارستان هم پیگیری‌های لازم انجام گرفت.

هاشمی‌پور با بیان اینکه مشکلات بهمئی مربوط به این چند سال نیست، بلکه این شهرستان چندان مورد توجه گذشتگان نبود، گفت: اما در این سال‌ها سعی کردیم برخی زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف؛ گازرسانی، راه، برق و آب و … را فراهم کنیم. گازرسانی به روستاها و بخش‌های مختلف شهرستان مدنظر بود که گاز برخی از این روستا وصل شده و بعضی از روستاها هم پیگیر بودیم و هستیم.

بنا بر این گزارش، در این نشست بعضی از چهره‌های شاخص اصولگرا و اصلاح طلب نیز حضور داشتند.

 

  • نویسنده : mousavi