سید فرزاد نجات نیا باشعار انتخاباتی “هوای تازه” آمد
سید فرزاد نجات نیا باشعار انتخاباتی “هوای تازه” آمد
فریادجنوب : سید فرزاد نجات نیا معاون سابق وزیر راه وشهرسازی  ومدیرعامل سابق هلدینگ ساختمانی معلم با اجرای یک همایش پیاده روی  با شعار هوای تازه  عملا حضور خودرا در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ اعلام کرد

سید فرزاد نجات نیا معاون سابق وزیر راه وشهرسازی  ومدیرعامل سابق هلدینگ ساختمانی معلم با اجرای یک همایش پیاده روی  ،با شعار هوای تازه  عملا حضور خودرا در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ اعلام کرد

به گزارش فریادجنوب : مهندس سید فرزاد نجات نیا در همایش پیاده روی همراهان با شعار “هوای تازه با جوانان با فرصت جوانی به  دلایل وانگیزه های خود جهت  ورود یه این عرصه پرداخت

 

جدا از اشراف تمام به مسائل مبتلا به منطقه و داشتن تجربه حضور در شورای های توسعه و برنامه ریزی سایر استانها در کسوت مقام ارشد اجرایی در دولت قبل و فعلی، با اصرار دوستان جوان ، متعهد ، انقلابی و خوش‌فکرم ، جهت حضور در صحنه ی انتخابات مجلس با براهین و ادله مکفی حجت را بر بنده تمام کردند .

 

اما سوال و نکته ی اساسی اینجاست که آیا با نبودن امثال ما و پاک کردن صورت مسئله ، موضوعات و مشکلات زیربنایی کهگیلویه ی بزرگ حل خواهد شد؟!

بینش انتخاباتی بنده برپایه ی شناخت کامل بنده از مسائل و مشکلات زیربنایی شکل گرفته است .

به احترام و بزرگی یاد می کنم از همه ی کسانیکه به شیوه های مختلف در مسیر توسعه و پیشرفت استان گام برداشته اند . اما از انجائیکه انسان رسالتی شگرف و سترگ دارد و در طول دوران عمر خویش می تواند دو کارکرد اثربخش داشته باشد : ۱_ ساختن ۲_ کاشتن

این عقب ماندگی تاریخی ما رو در راستای خدمت برآن داشته و مصمم کرده تابه همت مردم بیدار و هوشیار هوای خشک توسعه نیافتگی را عوض نماییم و این مستلزم همراهی ، بیداری و همت همگانی‌ همه آحاد و اقشار هست و به یقین برای این حرکت مردمی باید هزینه داد، زیرا دیگرانی که منافع در ادامه مسیر گذشته دارند ، بیکار نخواهند نشست و باید روشنگری کرد.

بر این باورم آینده فرزندان ما خاصه جوانان تحصیلکرده ی بیکار به خطر افتاده است . باید تدبیری اندیشید، و بی تفاوتی و قهر کردن جوانان با صندوق رای پالس خوبی نیست، زیرا که آینده زیبایی را برای خود متصور نیستند و یقین دارم تکریم جوانان برای توسعه ی یک جامعه ی زنده و پویا ضروری است .

یقین دارم که داشتن نگاه حزبی ، جریانی و مرزبندی عمیق قومی و سیاسی برای توسعه ی استان ، آفت بزرگی است . بنده قادر هستم در سطح ملی برای توسعه ی کهگیلویه در تمام ابعاد چشم انداز تعریف نمایم و با روی گشاده جهت گفت و گو با رسانه ها، برای تبیین ، تشریح و تحلیل عمده مشکلات و راه کارهای حذف چالشهای پیش رو استقبال می نمایم . ما باید خوب بمانیم و رد پای خوبی در این جهان از خویش با عملکرد خویش بر جای بگذاریم . امروزه ما زنده تر و گویاتر از سیدالشهدا در. تاریخ نداریم . مولایی که یک نیم روز طول تاریخ و عرض جغرافیای دنیا را در هم نوردید . بنابراین نشاید و نباید مصداق آب راکد مرداب باشیم .

بنده در مجلسی که دیگران در آن قدم زدند و راه رفتند ، در آن مجلس با آگاهی تمام از تمام لوایح ، طرح ها و بودجه ریزی ها در راستای حل مشکلات مردم کشورم دویده ام!*

تجارب مهم حضورم در فصل بودجه در معاونت پارلمانی _ استانی وزارت زیر بنایی راه و شهرسازی ، مدیرعاملی هلدینگ در حاکمیت شرکتی ، دیگر نهاد ها ، سازمانها و بخش های خصوصی اقتصادی ، بنده را برای حضور در کمیسیونهای همچون عمران و انرژی و صنایع و…….. با هدف برون رفت از تنگناها مصمم کرده است.

 

برای خدمت نمودن ، عرصه های دیگری همانگونه که تا کنون در همه دولتها نشان دادم، وجود دارد، ولی آیا نباید مردم هم در پیشرفت جوانان خطه خود سهیم باشند تا رنگ محرومیت زدوده شود.

در پایان دردمندانه دوستان و همنوردان عزیز ، پرانرژی ، پر دغدغه و همراه خویش را خطاب قرار می دهم که:

به ضرس قاطع اگر فرصتهای مکرری که به صرف منفعت خواهی اقلیت محدودی برای دیگران فراهم شد ، برای امثال بنده فراهم شود ، مردم عزیز هم استانی ام ، در ابعاد چشمگیر و وسیع تری از توسعه ، حلاوت اعتماد خود را پای صندوق انتخاباتی اسفندماه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی خواهند چشید.

یادمان باشد و‌ عبرت گیریم از ورق زدن ِ این برگه ی سیاه خانمان سوز در طول تاریخ این سرزمین پر گوهر ,,, که غالب ما به جای آنکه به توسعه ی پایدار اندیشیده باشیم و دغدغه ی طرح ها و پروژه های کلان اشتغال زا را داشته باشیم ، همیشه جلساتمان برای عزل و نصب های فلان مدیر آغاز شده است و این یک امر تلخ تاریخی است که پراکندگی اهداف ، کوتاهی اهداف ، گسستگی اهداف همه و همه نتیجه ی انتخاب های قومی ، با رویکرد منفعت گرایش غلط و نادرست بوده است .

امیدوارم اینبار عاری و خالی از تعصبات و با آگاهی از شرایط انتخاب صحیح صورت پذیرد

 

خادم مردم

سید فرزاد نجات نیا