شکرالله امامی: بزرگان جریان اصولگرایی دیگر دوره آنان تمام شده است/روشنفکر مولود تصمیمات غلط اصولگرایان بود/احتمال ائتلاف با درخشنده پور
شکرالله امامی: بزرگان جریان اصولگرایی دیگر دوره آنان تمام شده است/روشنفکر مولود تصمیمات غلط اصولگرایان بود/احتمال ائتلاف با درخشنده پور
در استان ما الان چند مولفه حاکم است اول موعلفه قومی گرایی ودوم منطقه ای و سوم مدیریت وحاکمیت و چهارم پول های کثیف در شهرهای ما و انتخابات حاکم است

نامزد اصولگرای انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در نشست خبری با اصحاب رسانه پرده از جزییات خروجی جریان اصولگرای شهرستان های بویراحمد و دنا برداشت .

به گزارش فریاد جنوب ، شکرالله امامی یکی از ۳ خروجی روز گذشته جریان اصولگرایان شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی مطالبی را با خبرنگاران در میان گذاشت که در زیر می خوانید :

جریان اصولگرایی ریشه قوی دارد ، و همواره در انتخابات سعی کرده است کهبا اقتدار و انسجام مسائل را بررسی کند ، در انتخابات دور گذشته مجلس شهرستان های بویراحمد و دنا تشکیلاتی برای رسیدن به کاندید واحد طراحی کردیم که متاسفانه مشکلاتی بوجود آمد و همین مهم باعث ایجاد شکاف بین اصولگرایان شد که آقای روشنفکر مولود تصمیمات غلط دور گذشته بودند .

ایشان بدلیل تصمیات دور گذشته از مجموعه تصمیم گران اصولگرایی سلب اعتماد کردند و بصورت مستقل کاندید شدند .

شورای بنام شورای نیروهای انقلاب تشکیل شد و من نیز بعنوان مسئول یکی از کمیته های این شورا عضوبودم که طی جلسات برگزار شده به جمع بندی رسیدیم خروجی آقای هدایت خواه باشد ، که نهایتا شورا طی یک تصمیم چالش برانگیز رای به معرفی آقای فرخان داد که با ارسال ساز و کار به شورای استان جهت بررسی ،آقایان بصورت خودمختار آقایان تصمیم به مطرح کردن آقای فرخان گرفتند .

آقای فرخیانی شخصیت والایی دارد اما در جریان ما نبودند که همین باعث ایجاد شوک در بین اصولگرایان شد و همگان می دانستند این تصمیم منجر به شکست خواهد شد .

بعد از اعتراض که ما انجام دادیم ما را کنار گذاشتند که بدنبال آن ما اعلام کاندیداتوری کردیم جریان اعتراض داشت و اصرار می کردیم که با توجه به وجهه ملی آقای هدایت خواه و چهره برتر ملی ایشان را راضی به حضور در انتخابات کنند که با توجه به نگرانی هایی که آقای هدایت خواه از بزرگان جریان استانی داشتند حاضر به پذیرش نشدند .

روز گذشته جلسه با شکوهی برگزار شد و من ،آقای دکتر دهراب پور و دکتر عسکری سخنرانی کردیم و متف القول اعلام کردیم آقای هدایت خواه بیایند که ایشان آمدند و گفتند من قصد حضور در انتخابات بویراحمد و دنا را ندارم .

در واقع شورای انقلاب از کار افتاد و امروز نیز ما را به جلسه ای دعوت کردند هر چند می دانستیم باز هم بی صداقتی در جلسه موج خواهد زد و می خواهند خروجی دیگری معرفی کنند ما هم گفتیم اگر از بین ما سه نفر باشد تمکین می کنیم اما متوجه شدیم دسیه بازی بود که بزرگان شورای انقلاب وجریان اصولگرایی استان سر ما آوردند .

بهتر است بزرگان جریان اصولگرایی بدانند دیگر دوره آنان تمام شده است و مردم تابع آنها نیستند چر که آن بزرگان تصمیمات نابجا می گیرند و الان می بینیم جریان اصولگرایی سر در گم است

من نمی توانم تایید کنم که آقای هدایت خواه در تهران برای بویراحمد و دنا ثبت نام می کند کما اینکه در مسایل سیاسی وقوع هر تفاقی دور از ذهن نیست .

با آقای روشنفکر صحبت کردیم راهکار دادیم ایشان بدلیل عدم اعتماد به جریان اصولگرایی شهرستان حاضر به تعامل با میثاق نامه نشد به ما می گفتند روشنفکر ۹۸ آن روشنفکر ۹۴ نیست ایشان آندوره ۳۷ هزار رای آورد الان بیشتر شده است .

شاید فردا هم بگویند امامی ، دهراب پور و عسکری خودشان ثبت نام کردند و ما در جریان نبودیم ، دلیل عمده فاصله گرفتن آقای هدایت خواه نوع برخورد بزرگان اصولگرا بود ، تا زمان تایید صلاحیت ها می مانم و بررسی می کنم ببینم مردم چه قضاوتی دارند .

آقای زارعی خودشان رو منتصب کردن به جریان ولایی مجلس ، قبلا یکه سیاسی نبود ولی اخیرا با تمرینات سیاسی جز رجال سیاسی شده است که گاهی اصلاح طلب گاهی مستقل و معتدل و نیروی معتدل قطعا آدمی که با این زیرکی است می تواند در میدان جذب آرا داشته باشد.

آقا ی زارعی را به عنوان نماینده جمهوری اسلامی قبول ندارم آقای تاجگردون را دارای قدرت ولی منصف نیستند و آقای هاشمی را آدم کاری میبینم ولی کارنامه خوبی ندارد در واقع به مجلس فعلی نمره ۱۲میدهم.
کاندیدایی که معرفی شدند قطعا از خود بنده تا آقای دهراب پورو دکتر عسکری و آقای منتظریان هیچ کدام از این دوستان نمی توانند آرا را جذب کنند ما منتظر بودیم یک انفجار سیاسی رخ دهد که بتوانیم رقیبان خود را از صحنه بیرون کنیم و یک شوک سیاسی به آنها وارد کنیم ولی متاسفانه نتیجه برعکس شد و به ضرر خودمان شد.
قطعا رقبای ما از ما پیشی می گیرند، اختلافی با آقای روشنفکر ندارم و و احتمال اینکه کاندید اصول گرایان باشد نیست، وقتی آقای هدایت خواه عرصه را ترک کردند سیلی از آرا نیروهای اصول گرایی به سمت دیگر کاندیدا سرازیز شدند.
اگر آقای هدایت خواه اعلام کنند باز از آقای روشنفکر حمایت نمی کنیم چون به نحوی خودشان مورد تهاجم قرار گرفتند که چرا به درخواست مردم برای ورود به عرصه انتخابات تمکین نکردند بنده با وجودی که برایشان احترام قاعل هستم ولی حرکت ایشان را قبول ندارم چون ازیک نیروی انقلابی بعید بود در چنین زمان مهمی که تاریخ ساز بود در جریان اصول گرایان میدان را ترک کند و همه ارزیابی ها و نظر سنجی ها حکایت از این داشت که با یک رای بسیار قاطع وارد مجلس شود عرصه را ترک کردند.
در استان ما الان چند مولفه حاکم است اول موعلفه قومی گرایی ودوم منطقه ای و سوم مدیریت وحاکمیت و چهارم پول های کثیف در شهرهای ما و انتخابات حاکم است.
بنده قومیت را یک فاکتور قابل تکریم می دانم ضمن اینکه بعضی مواقع می تواند تهدید آور هم باشد، انتخابات ما قطعا هم متاثر از قومیت و متاثر از منطقه وهم جریانات سیاسی است، کاندیدی که بتواند قومیت و جریانات سیاسی و منطقه ای راکنار خود داشته باشد قطعا برنده آرا انتخابات است.

جریان رقیب ما تا دیروز احساس خط می کرد ولی امروز ساز و نقاره زنان شد شده است،آقای زارع ،آقای روشنفکر و جریان اصلاح طلبی رقیب ما هستند افراد فکری ما کمتر سمت حوزه اصلاحات می روند ،ار توانستند روی امثال بنده به توافق برسند سمت ما می آیند اگر نرسیدند که بعید می دانم برسند .

آقای درخشنده از چهره های خیلی خوب هستند و اعلام کردند تابع جریان اصولگرا هستند احتمال می دهم ۶۰ تا ۷۰ درصد با آقای درخشنده ائتلاف بوجود آید ، چیزهایی در این خصوص شنیدم و در رابطه با جریان اصلاح طلبی باید بگویم بدلیل اینکه مطیع آقای روحانی هستند گرایش مردمی کمتری داشته باشند .

  • نویسنده : میر امید
  • منبع خبر : فصلی نو