صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد در یاسوج + تصاویر
صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت سوم خرداد در یاسوج + تصاویر
در سالروز آزادسازی خرمشهر، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد در سپاه فتح استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از یاسوج، آیت الله سیدنصیر حسینی در این مراسم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به وقوع پیوست که بسیاری از دشمنان ایران اسلامی در کمین بودند تا به این انقلاب نوپا ضربه بزنند اما چون انقلاب ما انقلاب الهی و آرمان‌های آن تحقق احکام خدا و قرآن بود خداوند ما را یاری کرد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: تلاش‌ها و هزینه‌های زیادی کرده و شخصیت‌های برجسته زیادی را نیز ترور کردند و جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند اما نتوانستند به انقلاب ما آسیبی برسانند.

وی تصریح کرد: تا زمانی که ولایت فقیه در رأس این مملکت است و ما مسیر ائمه اطهار و شهدا را دنبال می‌کنیم، موفق هستیم و از اسلام، انقلاب، راه شهیدان و ولایت فقیه عقب‌نشینی نخواهیم کرد و این راه را ادامه خواهیم داد.

امام‌جمعه یاسوج با بیان اینکه نظام اسلامی یکی از قدرتمندترین نظام‌های دنیا است، افزود: اگر اسرائیل بخواهد خطا یا غلطی بکند یک ساعت بعد چنان پاسخ کوبنده‌ای خواهد گرفت که درس عبرتی برای همگان شود.

سردار حمید خرمدل در این مراسم، اظهار کرد: خرمشهر نماد مقاومت، ایستادگی و رشادت مردم ما است و این روز و این عملیات نسبت به سایر عملیات‌ها ممتاز و ویژه است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، افزود: عملیات آزادسازی خرمشهر در بین سایر پیروزی‌های دفاع مقدس ممتاز بود و جلوه اتحاد، خدا محوری و ایمان‌باوری ملت ما بود.

سیدعلی احمدزاده، در این مراسم نیز افزود: همه توان و اقتدار دشمن خلاصه در یک نقطه شد و همه امیدشان این بود که خرمشهر سقوط کرد و تصور می‌کردند تا تهران می‌آیند، اما با توکل دلیر مردان به خداوند خرمشهر آزاد شد و همه برنامه‌ریزی‌های دشمن فروریخت و همین آغاز شکست پی در پی دشمن بود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: خرمشهر یک مبانی اعتقادی و فکری بود و همه معادلات دشمن را بهم ریخت و به ارواح همه‌ی شهدای فتح خرمشهر، درود می‌فرستم.

در ادامه مراسم احمدزاده از همه مدیران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دستگاه قضا و اقشار مختلف بسیج که این روز را گرامی داشتند، تشکر و قدردانی کرد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح، از خانواده شهدا و پیشکسوتان هشت سال جنگ تحمیلی قدردانی شد.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب