سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمدمعرفی شد/دونکته جالب در روز مراسم تکریم ومعارفه+تصاویر
سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمدمعرفی شد/دونکته جالب در روز مراسم تکریم ومعارفه+تصاویر

  طی آیینی با حضور مهندس ابراهیم یافتیان عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران ،مهندس محمدرضا بیدخام مدیر روابط عمومی وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران ودکتر ظریفی آزاد مدیر کل دفتر مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، مدیران و کارکنان مخابرات منطقه ،سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد. به گزارش روابط عمومی […]

 

طی آیینی با حضور مهندس ابراهیم یافتیان عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران ،مهندس محمدرضا بیدخام مدیر روابط عمومی وامور بین الملل شرکت مخابرات ایران ودکتر ظریفی آزاد مدیر کل دفتر مدیر عامل شرکت مخابرات ایران ، مدیران و کارکنان مخابرات منطقه ،سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد؛ ابراهیم یافتیان، عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در این آیین گفت:شرکت مخابرات به عنوان یک شرکت خدماتی باید پیشرو در تکنولوژی باشد واولویت اول کشورهای پیشرفته ،ارتباطات است و مخابرات به عنوان یک شرکت پیشرو در امر خدمات رسانی تاکنون خدمات ارزنده ای را در کشور انجام داده است.

وی افزود: تا دیروز شرکت های ارائه دهنده سرویس برای مشتری مشخص می کردند که باید ازچه سرویسی استفاده نماید ،ولی در حال حاضر با توجه به تکنولوژی، این مشتری هست که می گوید ،چه سرویسی را نیازدارد و مخابرات با بررسی درخواست های مشتریان اقدامات خوبی درخصوص ارائه سرویس های مطلوب انجام داده است‌
یافتیان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به وصیت نامه مولی الموحدین حضرت علی (ع)درخصوص رعایت نظم وتقوا اشاره کردند وافزودند حضرت علی (ع) فرمودند: «أُوصِیکُمَا وَ جَمِیعَ وَلَدِی وَ أَهْلِی وَ مَنْ بَلَغَهُ کِتَابِی‏ بِتَقْوَى اللَّهِ وَ نَظْمِ أَمْرِکُم» نظم در این حدیث به چه معنا است؟ چه رابطه ای با تقوا دارد؟ و چرا از بین این همه امور برتقوی و نظم تأکید شده است؟ همه ی ما نیک می دانیم وقتی صحبت ازنظم وتقوا می شود مواردی همچون تهمت ، غیبت ، حرام خواری ،اتلاف وقت ، بدون برنامه بودن جایگاهی نخواهد داشت و همه ی ما در امورات خود می بایست این وصیت نامه حضرت علی (ع) را سرلوحه ی کار خود قرار دهیم.
این عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران خاطرنشان کرد: این استان در حوزه ایثار وشهادت نسبت به جمعیت خود جایگاه اول درخصوص اعزام نیرو به جبهه های جنگ تحمیلی داشته و۱۸۰۰شهید گرانقدر را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده وهم چنین از قدمت وتوانمندی بسیار خوبی در حوزه نیروی انسانی برخوردارهست ، باید به این استان به صورت ویژه نگاه کرد واین مهم تحقق نخواهد شد، مگر اینکه شما عزیزان با همدلی و تلاش به صورت هفت در 24 ساعت در راستای خدمت بی منت به مردم شهید پرور و با اصالت این دیار اقدام نمایید.
یافتیان در صحبت های خود گذری به تعامل مدیران داشت وافزود: استاندار وفرمانداران به عنوان نمایندگان منتخب دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز که منتخب مردم هستند قطعا مشکلاتی را درسطح استان مطرح می کنند ومامی بایست در چارچوب قوانین موجود و آئین نامه های شرکت نسبت به رفع آنها اقدام نماییم .
وی با تاکید بر سرعت بخشی به توسعه و نگهداری در شرکت مخابرات ادامه داد: با توسعه رضایتمندی و درآمد ایجاد می شود، چرا که توسعه یک انقلاب است ومی بایست علاوه بر توسعه که نیاز مبرم این استان هست، در حفظ و نگهداری تجهیزات از جمله شبکه کوشا بود.
این عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با تاکید بر حمایت از تولید ملی عنوان کرد: استفاده و حمایت از تولید داخل باعث شکوفایی کشور و ایجاد شغل می شود و سیاست هیئت مدیره مخابرات ومدیر عامل محترم شرکت مخابرات ایران استفاده از تجهیزات و تولیدات داخلی در جهت رونق تولید است واین مهم شدنی است ،چراکه در سیل استان لرستان و شهر پل دختر از تجهیزات داخلی استفاده گردید وبه مراتب بهتر از مشابه خارجی خود بود .
ابراهیم یافتیان در بخش دیگری از صحبت های خود به آیاتی از سوره مبارکه زلزال اشاره کردند وافزوند خداوند تبارک وتعالی می فرمایند؛
فَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّهٍ خَیْرًا یَرَهُ ؛ وَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّهٍ شَرًّا یَرَهُ
پس هر که هم وزن ذرّه‏اى نیکى کند [نتیجه‏] آن را خواهد دیدو هر که هم وزن ذرّه‏اى بدى کند [نتیجه‏] آن را خواهد دید.
وی هدف از قرائت این آیات راتاکید بر رعایت حق الناس ،حفظ بیت المال وجلوگیری از اسراف دانست وافزود:  اگر به سمت اسراف برویم در آن دنیا باید پاسخگو باشیم و از حق زیر مجموعه در صورتی که حق می گوید دفاع کنیم .
این عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران اظهارکردند؛ تکریم خانواده معظم شهداء، آزادگان ، جانبازان و ایثارگران را باید در سرلوحه کار خود قرار دهیم واگر خیر دنیا واخرت را می خواهیم و باید به این مردم شهید پرور خدمت کنیم و الا شرمنده خون شهدا خواهیم شد.
یافتیان خاطر نشان کردند ؛ مناطق مخابراتی ماهیانه از سوی شرکت مخابرات ایران رصد وارزیابی می شوند، بنابراین می بایست فارغ از مسائل سیاسی،ازکسانی استفاده کنیم که دل در گرو خدمت بی منت دارند و دلسوز این مردم هستند چرا که ،شرکت مخابرات جای خدمت رسانیدن به مردم است وفقط خدمت به مردم برای ما می ماند وبس ،چرا که تمامی مدیران از روسای ادارات به بالا با یک برگه آمده اند و با یک برگه نیز می روند
ابراهیم یافتیان درپایان صحبت های خود از خدمات سید عبدالحسین افتخاری
به عنوان مدیر مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد تقدیر وتشکر نمودند وطی حکمی ازسوی مهندس سید مجید صدری ،سید محمد هادی امیری را به عنوان سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد معرفی و این مسئولیت را به ایشان تبریک گفتند

سید محمد هادی امیری، سرپرست جدید مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: امیدوارم توفیق پاس داشت اعتماد هئیت مدیره را با عملکرد شایسته داشته باشم.
وی افزود: با کار جهادی و بسیجی بیگانه نبوده و به یاری خداوند تبارک و تعالی همواره بر اصل پاسخگو بودن و برآورده کردن انتظارات موجه جامعه وفادار بمانم.
امیری اظهارکرد: با همکاری همکاران ناچاریم برخی واحدها و مکانهای مخابرات استان را کوچک یا ادغام کنیم، پتاسیل های خاموش را کار خواهم کرد، پتانسیلهای از رده خارج شده را تعطیل می کنیم و پتانسیلهای روشن را کارا و قوی می کنیم.
سرپرست جدید مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: آغوش خود را به روی ایده های همکاران مخابرات استان می گشایم و دست تک تک کارکنان مخابرات استان را می فشارم.

عبدالحسین افتخاری، مدیر سابق مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین گفت: مخابرات استان هیچ بدهی به امور مالیاتی ندارد.
وی افزود: طی حدود 5 سال قریب به 120 میلیارد تومان در خصوص شبکه همراه، شبکه تجمیع دیتا، ساختار انتقال، اجرای فیبر و فیبرهای اختصاصی ادارات و سازمان سرمایه گذاری شده است.
افتخاری اظهار کرد: هم اکنون 95 درصد ادارات و سازمانهای استان مجهز به فیبر نوری هستند.
مدیر سابق مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این استان بین استانهای بزرگ و کوچک کشور طی چند سال گذشته شاخص های خوبی را بدست آورده است بطور مثال در زمینه امور مشترکین و بازاریابی به ترتیب رتبه دوم و اول کشور را کسب کرده ایم.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه کهگیلویه وبویراحمد، در پایان این آیین طی حکمی از سوی مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران سید محمد هادی امیری به عنوان سرپرست مخابرات منطقه کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات 5 سال و 5 ماه و 5 روز عبدالحسین افتخاری مدیرعامل سابق تقدیر شد.
لازم به ذکر است که سید محمد هادی امیری سوابقی از جمله رئیس اداره مخابرات شهرستان کهگیلویه، مدیر ارتباطات سیار شرکت مخابرات، عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان و مشاور مدیر مخابرات استان را در کارنامه خود دارد. روز معارفه مقارن با تاریخ تولد امیری مدیرکل جدید بوده است

  1. بنا برهمین گزارش بعداز مراسم تکریم ومعارفه ،طی هماهنگی به عمل آمده حاضرین در جلسه تکریم ومعارفه با حضور در گلزار شهدای یاسوج ،با ذکر قرائت فاتحه یادونام شهدا راگرامی داشتند