غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای دهدشت به مناسبت آغاز هفته دولت | برگزاری یادواره شهدای بسیج ادارات | مشکلات سیستم سرمایشی گلزار شهداء دهدشت و درخواست امام جمعه کهگیلویه از سازمان بازرسی جهت پیگیری موضوع
غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای دهدشت به مناسبت آغاز هفته دولت | برگزاری یادواره شهدای بسیج ادارات | مشکلات سیستم سرمایشی گلزار شهداء دهدشت و درخواست امام جمعه کهگیلویه از سازمان بازرسی جهت پیگیری موضوع
در اولین روز از هفته دولت باحضور اعضای شورای اداری کهگیلویه گلزار شهدای دهدشت غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب به نقل از فارس، در اولین روز از هفته دولت، با حضور شورای اداری، بسیجیان و سبزپوشان سپاه پاسداران غبارروبی گلزار مطهر شهداء و یادواره شهدای بسیج ادارات در دهدشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این مراسم با بیان اینکه به برکت خون پاک شهداء، پرچم انسانیت، عزت‌خواهی و آزادگی در دنیا افراشته شده، عنوان کرد: مسئولان باید در این شرایط به خود ببالند چون در زمانی خدمت می‌کنند که انبیاء الهی آرزو داشتند چنین ظرفیتی در اختیار آن‌ها بود که برای بقاء اسلام تبلیغ کنند.

امام جمعه کهگیلویه افزود: امروز به برکت ولایت و بصیرت شهداء، هیچ معاهده بین‌المللی بدون از اجازه جمهوری اسلامی پیش نمی‌رود.

وی با بیان اینکه دولت فعلی، پس از گذشت ۶۰ سال بانک‌های دولتی را از زیان‌دهی خارج کرد، اضافه کرد: امروز آن‌هایی که در چند سال گذشته می‌گفتند نمی‌توانیم نفت بفروشیم و غذا و دارو بگیریم و مدام به دشمنان گرا می‌دادند، امروز شروع به حرف‌زدن کردند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بیان کرد:  امروز حضرت آقا فرمود به قله نزدیک شده‌ایم، این یعنی الان جزو ۱۰ کشور ناوگان زیردریایی هستیم، یعنی در علم نانو رتبه چهارم دنیا، قدرت پنجم دنیا در تولید و ساخت پهپاد و از جمله ۱۰ قدرت برتر موشکی دنیا هستیم.

امام جمعه کهگیلویه با اشاره به وضعیت نامناسب گلزار شهداء شهر دهدشت، تصریح کرد: وضعیت موجود گلزار شهدا شهر دهدشت تحت هیچ شرایطی متناسب با شأن شهدا و خانواده آن‌ها نیست، خدا کند فردا روزی خانواده شهداء جلوی ما را نگیرند.

وی با اشاره به عدم ساماندهی سیستم سرمایشی گلزار شهداء گفت: به دلیل گرمای زیاد و نبود وسایل سرمایشی در گلزار شهداء دهدشت، مجبور شدیم یادواره شهدای بسیج ادارات را در مجتمع فرهنگی برگزار کنیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه به اینکه بخاطر نبود وسایل سرمایشی در گلزار شهدای دهدشت، خانواده‌های شهداء نمی‌توانند قبور عزیزان خود را زیارت کنند، خاطرنشان کرد: بارها این مسئله را در شهرستان مطرح کردیم اما به جایی نرسید، سازمان بازرسی استان به این مسئله ورود کند که چرا مدیران و مسئولان شهرستان کهگیلویه از نصب چهار عدد کولر در این مکان مقدس عاجز و ناتوان هستند.

برپایه این گزارش، مشکلات گلزار شهدای شهر دهدشت مربوط به امسال نبوده و سالهای بسیار زیادی است که مشکلات این مکان مقدس از سوی مسئولان شهرستان و استان نادیده گرفته شده است. امام جمعه کهگیلویه طی سالهای گذشته بارها از تریبون‌های مختلف مشکلات گلزار شهدا را بیان کرده و حل مشکلات آن را از سوی مدیران مطالبه کرده است اما تا به امروز نه تنها مشکلات گلزار شهداء دهدشت حل نشده بلکه بر تعداد مشکلات افزوده شده است.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فارس