غلامرضاتاجگردون : من عضو هیچ حزب اصلاح طلبی نبوده ونخواهم شد
غلامرضاتاجگردون : من عضو هیچ حزب اصلاح طلبی نبوده ونخواهم شد

غلامرضاتاجگردون : من عضو هیچ حزب اصلاح طلبی نبوده نخواهد شد و نمی شوم. فریاد جنوب به نقل ازسپیدعصر:عضو اصلاحات بوده اید. زمانیکه میگویید با روحانی به جهنم میروم اما با رئیسی به بهشت نمیروم . باید بدانید آقای روحانی همان خائنی بود که در سال ۱۳۶۵ با فرد اسرائیلی در پاریس وارد مذاکره میشود […]

غلامرضاتاجگردون : من عضو هیچ حزب اصلاح طلبی نبوده نخواهد شد و نمی شوم.

فریاد جنوب به نقل ازسپیدعصر:عضو اصلاحات بوده اید. زمانیکه میگویید با روحانی به جهنم میروم اما با رئیسی به بهشت نمیروم . باید بدانید آقای روحانی همان خائنی بود که در سال ۱۳۶۵ با فرد اسرائیلی در پاریس وارد مذاکره میشود و میگوید اگر بروید توی شکم خمینی، انقلاب عقب نشینی میکند.

شما حامی این شخص که هیچ ، بلکه حامی اعتقاد وی بودید.

همانطور که بزرگان انقلاب و سیستم انقلاب شما را تایید کردند ، ما هم شما را به عنوان یکی از کاندیدهای مجلس که باتجربه و مردمی هستید تایید میکنیم.

حامی شما و هیچکدام از کاندیدهای این دوره انتخابات مجلس تا الآن نیستم اما شما بهترین گزینه از دید بسیاری از مردم می‌باشید و برای این دو شهر عزیز بصورت مویی رگی با مردم ارتباط گرفته اید.

با شناخت قومیتی و سیاسی که از شما دارم ، میدانم که خوب میدانید زندگی مردم سخت شده است. از شما و دیگر کاندیدها درخواست دارم به داد مردم برسید نه به زندگی خود.

وظیفه یک سیاستمدار ، مسئولیت پذیری در کار خود می‌باشد.

نماینده الآن شهرستان ها ، با همه تلاش های خود بنا به عدم تجربه در مسایل سیاسی ، آنچه نیاز شهرها بوده را برآورده نکرده است.

«باران امید» خیلی ها به عنوان «تدبیر و امید» دولت حسن روحانی یاد میکنند اما بنده از شما انتظار دارم گچساران و باشت را آبادتر از گذشته کنید.

اصلاح‌طلب و اصولگرا هیچکدام برای مردم نبوده و نیستند. اگر طرف هیچ جناح نیستید بسم ا…

والسلام …

  • نویسنده : طیبه برزیان
  • منبع خبر : فریادجنوب