فرماندار بویراحمد به عنوان سفیر سلامت معرفی شد
فرماندار بویراحمد به عنوان سفیر سلامت معرفی شد
 همزمان با بیست و نهمین سالروز تصویب قانون بیمه همگانی و در آیین گرامیداشت هفته ملی بیمه سلامت در استان کهگیلویه وبویراحمد فرماندار بویراحمد طی حکمی به عنوان سفیر سلامت معرفی شد.

به گزارش فریادجنوب ، در متن حکم دکتر شهرام مهدوی مطلق؛ فرماندار شهرستان بویراحمد آمده است:”خدمت به ملت بزرگ ایران اسلامی در هر عرصه ای افتخاری بزرگ و شایسته تکریم است، اینک که در کشورعزیزمان یکی از موضوعات مهم بحث نظام سلامت می باشد، نقش فعالان اجتماعی و عاشقان این مرز و بوم در جهت فرهنگسازی و تبیین موضوعات مهم سلامت فوق العاده حائز اهمیت است.

از آنجا که بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش بیمه سلامت می باشند نقش بی‌بدیل سازمان بیمه سلامت در اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پر رنگ بوده و زمینه تحقق اهداف بلندی چون عدالت محوری ، ارتقاء سطح کیفیت در ارائه خدمات سلامت ، کاهش پرداخت از جیب بیمه شدگان ، رفع همپوشانی بیمه ای و بسط ، گسترش برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع و رایگان نمودن حق بیمه 5 دهک درآمدی پایین جامعه در سراسر کشور را فراهم کرده است.
با توجه به توانمندی‌های شایسته جنابعالی و تلاش برای ارائه خدمات گسترده این سازمان در سطح کلان، لذا به موجب این ابلاغ جنابعالی را به عنوان “سفیر حامی بیمه سلامت” منصوب می نمایم.
توفیق روز افزون جنابعالی را در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) از خداوند منان خواستارم.”
محسن عزیزی
سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان کهگیلویه وبویراحمد

  • نویسنده : ندانعمتی