فرماندار کهگیلویه : توجه ویژه دولت سیزدهم به شهرستان طی مدت ۲ سال گذشته | افتتاح و کلنگ زنی ۱۶۷ پروژه طی هفته دولت در شهرستان کهگیلویه
فرماندار کهگیلویه : توجه ویژه دولت سیزدهم به شهرستان طی مدت ۲ سال گذشته | افتتاح و کلنگ زنی ۱۶۷ پروژه طی هفته دولت در شهرستان کهگیلویه
سید عبد العزیز موسوی گفت: دولت سیزدهم در دو سال گذشته توجه ویژه ای به شهرستان کهگیلویه داشته است و امسال در هفته دولت تعداد ۱۶۷ پروژه در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، سید عبدالعزیز موسوی در جلسه شورای اداری کهگیلویه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: امسال و در هفته دولت، مدیران شهرستان در راستای اطلاع‌رسانی دستاوردها و عملکردهای دولت در مساجد و تریبون نماز جمعه با برپایی میز خدمت و دیدار چهره به چهره، وجهه جمهوریت نظام را با عملکرد جهادی در بین مردم به نمایش بگذارند.

فرماندار کهگیلویه افزود: خدمتگزاری به مردم در رأس بر‌نامه‌های دولت‌مردان است و خدمتگزاری به مردم از شاخص های دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه اقدام جهادی دولت و اعتماد مردم به این مهم برای برون رفت از مشکلات بزرگترین مزیت دولت سیزدهم است، عنوان کرد: بر همین اساس مدیران دستگاه‌ها باید صادقانه در بین مردم حضور یابند تا افعالشان برای مردم الگو باشد.

موسوی تصریح کرد: رویکرد دستگاه‌های اجرایی این شهرستان طی یکسال گذشته مبتنی بر تلاش و استفاده از ظرفیت ها بوده است و در این راستا به یاری خداوند بسیاری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و عمرانی با توجه متوازن به بخش‌ها برطرف شد اما با این وجود برخی نقاط ضعف هنوز وجود دارد و باید تلاش کرد که نقاط ضعف به قوت تبدیل شوند.

فرماندار کهگیلویه مجموع پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی طی هفته دولت در شهرستان را ۱۶۷ پروژه عنوان کرد و گفت: از مجموع این پروژه‌ها، تعداد ۱۲۴ پروژه افتتاحی و ۴۳ پروژه کلنگ‌زنی هستند.

موسوی بر استفاده از ظرفیت رسانه و فضای مجازی و نیز فضای حقیقی در بیان دستاورد‌های مختلف دولت تاکید کرد و گفت: امیدواریم ‌با وحدت و انسجامی که در این شهرستان وجود‌ دارد شاهد آبادانی بیشتر شهرستان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت خانواده معظم شهدا و ایثارگران در اجرای برنامه‌های هفته دولت و تکریم این عزیزان ضروری است.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی
  • منبع خبر : فریاد جنوب