فرماندار کهگیلویه در دیدار با فرمانده و مجموعه سپاه کهگیلویه: روحیه ایثار و اخلاص در خدمت ویژگی پاسداران انقلاب اسلامی است + تصاویر
فرماندار کهگیلویه در دیدار با فرمانده و مجموعه سپاه کهگیلویه: روحیه ایثار و اخلاص در خدمت ویژگی پاسداران انقلاب اسلامی است + تصاویر
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: سپاه بهترین مکان برای خدمت است و ایثار و اخلاص در خدمت و عمل، ویژگی بارز پاسداران و پرسنل سپاه است.

به گزارش پایگاه خبری فریاد جنوب از دهدشت، صبح امروز فرماندار کهگیلویه و جمعی از کارکنان فرمانداری شهرستان طی دیدار با پرسنل و فرمانده سپاه کهگیلویه به مناسبت میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار این مناسبت را گرامی و به ایشان تبریک گفتند.

سید حمزه محقق زاده در این دیدار با بیان اینکه سپاه نهادی ارزشی و انقلابی است که از ابتدا تاکنون در هر جایی که مردم احساس نیاز کنند با قدرت حضور خواهد داشت، اظهار کرد: سپاه در طول همه این سال ها در تمامی عرصه‌ها اعم از سازندگی، عملیات نظامی و حتی کار فرهنگی ثابت نموده که مقتدر عمل کرده است.

فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه پیوسته با سربلندی و افتخار از جایگاهی که در آن قرار گرفته‌ ام و رشد کرده ام یاد می کنم، تصریح کرد: در همه قسمت‌های زیرمجموعه سپاه به وضوح موجی از معنویت، خداترسی، توانمندی در خدمتگزاری دیده می‌شود و به تحقیق پاسداران؛ پاسدار ارزش‌ها، معنویت و معارف و اخلاق هستند.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران از برکات نظام حاکمیتی اسلام و یک افتخار برای ما است، بیان کرد : صدور جمله تاریخی امام راحل که «ای کاش من هم یک پاسدار بودم » نمایانگر سرمایه معنوی است که امروز در این وادی به برکت ولایت امامین شریفین به درختی تنومند و پر ثمر تبدیل و شهید سلیمانی ها از آن بر خاسته اند.

سرهنگ پاسدار سید علی اصغر پوربهشت نیز با تاکید بر اینکه مردمی بودن مهمترین امتیاز و افتخار سپاه پاسداران بوده است، تصریح کرد: امروز سپاه پاسداران با برخورداری از جایگاه معنوی بی‌نظیر در سطح کشور در بسیاری از حوزه‌ها نقش محوری را ایفا می‌کند.

در پایان این دیدار لوح تقدیری به پاس خدمات ارزنده سپاه پاسداران از طرف فرماندار کهگیلویه به سرهنگ پاسدار پوربهشت فرمانده سپاه کهگیلویه اهدا شد.

  • نویسنده : سید مصطفی گنجی