لبخند کنایه دار کارما به انحصار طلبان
لبخند کنایه دار کارما به انحصار طلبان
حذف نخبگان انقلابی و چهره های علمی بخاطر همسو نبودن با تفکرات متحجر و تمامیت خواه  انان در استان یکی دیگر از ظلمهای این دوستان تقدس گرا به مردم و به نخبگان بوده است

فریاد جنوب ، بهروز نصرت زاده : بی شک در این جهان هر شخص یا گروهی عمل و رفتار بد ،نامحسوس٫مذموم انجام بدهند در ادامه حیات زندگیشان برای آن رفتار مجازات می‌شوند مجازاتی که شاید زمان و تاریخ آن مشخص نباشد ولی به طور حتم انجام می‌شود و مجازاتگر کسی نیست جز خودِ جهان هستی ،زیرا جهان هستی جواب هر بدی و خوبی را می‌دهد که امروز به این سیستم کارما میگویند.

انحصار طلبانی که خود را آسمانی و مردم را زمینی خطاب میکنند به گونه ای رفتار میکردند و میکنند که گویا نماینده ی خدا در استان و خونشان از بقیه رنگین تر هست . همانانی که حق خوری و حق کشی را سر لوحه خود میدانند و با کلماتی همچو صداقت و اخلاق بیگانه و با ‌پرونده سازی و شب نامه نویسی رفاقت دیرینه ای دارند اما برای شناخت بهتر این دست از انحصار طلبان و تمامیت خواهان کافیست نگاهی به گذشته سیاسی و مدیریتی شان کرد ،گذشته ای که سرشار از برچسب زنی و تمامیت خواهی و پرنده سازی و نخبه سوزیست.
حذف نخبگان انقلابی و چهره های علمی بخاطر همسو نبودن با تفکرات متحجر و تمامیت خواه  انان در استان یکی دیگر از ظلمهای این دوستان تقدس گرا به مردم و به نخبگان بوده است.
جوانان مومن و توانمندی که عاشقانه و مصمم برای خدمت به مردم استان و این نظام پای کار بودند اما افسوس و هزار افسوس که برچسب زنی و پرونده سازی های دوستان انحصار طلب علیه آنها موجب منزوی و مطرود شدن آن ها برای همیشه شد.

اما این قضایای ناخوشایند و ناجوانمردانه تا آنجایی پیش رفت که چرخ روزگار دیگر نگذاشت و نخواست که آنها بر قافله قدرت سوار و اسب تازی کنند .گویی که روزگار نیز از این همه زر و زور و تزویر دوستان خسته و نالان شده بود .
آنها از همان ابتدا با اشتیاق و ذوق منتظر بودند که روشنفکر از همان ابتدای شروع به کار در مجلس شکست بخورد و نتواند عرض اندام بکند و با طعنه و تمسخر ایشان را فردی ناآگاه و غیر انقلابی می‌دانستند.،ولی روشنفکر با سیاست و کیاستی که بارهای بار از خود نشان داد و نطق های پرمحتوا که درد مردم را در صحن مجلس فریاد زد، باعث شد که حتی در رسانه های ملی هم مورد استقبال قرار بگیرد و این عملکرد و درخشش وی در تراز یک نماینده ملی به گونه ای انحصارطلبان را غافلگیر و متحیر کرد که ترس و لرز مجددی بر اندام پرونده سازان انداخت،ولی این ترس آنجایی بیشتر شد که روشنفکر نه تنها در معادلات استان بلکه در سطح کشوری نیز قدرت رایزنی خود با دولتمردان و پایتخت نشینان را به رخ انصحارطلبان کشید.

اکنون انحصار طلبان با دیدن عملکرد قابل قبول روشنفکر در حوزه های انتخابیه بویراحمد،دنا و مارگون و قدرت رایزنی او در بهارستان و دعوت و استقبال مجدد مردم از روشنفکر شروع به تخریب و دسیسه کاری و نفاق و همان حیله های همیشگی به روش های گوناگون هستند، قصد کوچک نمایی و زیر سوال بردن عملکرد این نماینده محترم هستند.

در انتها باز این بی اخلاقان سیاسی را دعوت به تفکر به گذشته خود میکنم شاید پندی بگیرند و از تخریب ها و تهمت های خود دست بردارند تا حداقل در سیاست اگر بازنده بودند اخلاق را مثل همیشه نبازند.

و در پایان اگر هم فرض را بر آن بگیریم که تخریب هاو اتهامات همیشگی شما که ناشی از حسادت،تکبر و منیت هست، در مورد روشنفکر صحیح باشد و ذره ای انحراف و دروغ و حب و بغض در آن وجود نداشته باشد، بنده باز از انتخاب مردم خوشحال و خرسند هستم زیرا روشنفکر توانست با حذف و کوتاه کردن دست های شما از قدرت انتقام نخبگان مطرود و مظلوم و جوانان و مردم مستضعفی را که توسط تفکرات تمامیت خواه شما از صحنه های سیاسی حذف شده اند را بگیرد .

*گیرم که خلق رابه طریقی فریفتی*
*بادست انتقام الهی چه میکنی*

 

یادداشت فوق متعلق به   یکی از مخاطبان فریادجنوب است واین پایگاه خبری تمام یا قسمتی از آن را رد وتایید نمی کند ومخاطبین می توانند با ارسال یادداشت آن را نقد کنند