ماجرای آتش زدن بیل مکانیکی در لنده/لزوم  شناسایی و برخوردشدید با مسببین این حادثه+کلیپ  های متاثرکننده ویدئویی
ماجرای آتش زدن بیل مکانیکی در لنده/لزوم  شناسایی و برخوردشدید با مسببین این حادثه+کلیپ  های متاثرکننده ویدئویی
فریادجنوب : بیل میکانیکی متعلق به شرکت پارسیان گستر ساورز پیمانکار توسعه شبکه گازرسانی به روستاهای لنده می باشد که  در روزهای گذشته  شرکت گاز استان وعوامل اجرایی آن توسط افرادی  به دلیل عبور مسیر شبکه  در مجاورت زمین های کشاورزی تهدید شده بود .

فریادجنوب، کلیپی  تلخ  وتاسف برانگیز از آتش کشیدن وسوختن یک دستگاه بیل مکانیکی در فضای مجازی منتشر شد  که با دیدن این صحنه دردناک دل هر انسان دردمندی را به درد می آورد.

بر اساس همین گزارش ،بیل مکانیکی متعلق به شرکت پارسیان گستر ساورز پیمانکار توسعه شبکه گازرسانی به روستاهای لنده می باشد که  در روزهای گذشته  شرکت گاز استان وعوامل اجرایی آن توسط افرادی  به دلیل عبور مسیر شبکه  در مجاورت زمین های کشاورزی تهدید شده بود .

همانطور که در تصاویر و کلیپ های منتشر شده ، بیل مکانیکی در مجاورت یک منزل مسکونی پارک شده بودو افرادی که مرتکب این حادثه زشت وزننده شده اند با قفل کردن درب منازل مجاور  ،اقدام به آتش زدن این دستگاه بیل مکانیکی نموده اندو هنگامی که شعله آتش زبانه کشیده وهمسایه ها جهت مهار آتش میخواستند اقدام کنند با قفل درب منازل خود مواجه شده اند.

این حادثه با حضور ماموران نیروی  انتظامی صورتجلسه وبر اساس شواهد و قرائن  افرادمظنون دستگیر وروانه زندان شدند.

اتش زدن بیل شرکت پارسیان گستر ساورزدر لنده

 

اتش زدن بیل شرکت پارسیان گستر ساورزدر لنده

 

لذا مطالبه ی فعالین مجازی که در گروههای مجازی این کلیپ را دیده اند ،همگی خواهان برخورد قاطع با افرادی شدند که این حادثه ی تلخ را رقم زدند.

امیدمی رود شورای تامین شهرستان لنده،دادستان محترم وسختکوش این شهرستان و شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد به صورت جدی  به این مهم ورود نموده و با مسببین این حادثه برخورد قاطع صورت گیرد