ما باید با بزرگداشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره کسانی که جان خود را در راه وطن از دست داده اند گرامی بداریم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
ما باید با بزرگداشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره کسانی که جان خود را در راه وطن از دست داده اند گرامی بداریم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب؛فرماندار شهرستان چرام ضمن تبریک ماه ربیع الاول و هفته دفاع مقدس گفت: از همه کسانی که در برپایی موکب های شهرستان همکاری داشتند و به خصوص سپاه پاسداران که سهم مهمی در این کار داشتند تقدیر و تشکر می کنم. سید عبدالرحمان توفیقیان افزود: سالروز فراموش ناشدنی انسان های وارسته […]

به گزارش پایگاه خبری فریادجنوب؛فرماندار شهرستان چرام ضمن تبریک ماه ربیع الاول و هفته دفاع مقدس گفت: از همه کسانی که در برپایی موکب های شهرستان همکاری داشتند و به خصوص سپاه پاسداران که سهم مهمی در این کار داشتند تقدیر و تشکر می کنم.

سید عبدالرحمان توفیقیان افزود: سالروز فراموش ناشدنی انسان های وارسته ای است که برای همه ما استقلال، آزادی، امنیت و عزت را فراهم آوردند.

وی ادامه داد: حضرت امام (ره ) در زمان پذیرش قطعنامه 598 به زیبایی می فرماید امروز روز هدایت نسل های آینده است، کمربندهایتان را محکم ببندید که هیچ چیز عوض نشده است، ما در ادامه جنگ یک لحظه هم نادم و پشیمان نیستیم، من باشم یا نباشم در بین شما توصیه می کنم نگذارید روح شهدات در مسیرهای پر پیچ و خم اداری و رزومرگی به فرموشی سپرده شود.

توفیقیان گفت: ما باید با بزرگداشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره کسانی که جان خود را در راه وطن از دست داده اند گرامی بداریم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه ما باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان منتقل کنیم، افزود: انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل‌های بعدی جامعه سبب جلوگیری از تحریف‌ها می‌شود.

فرماندار چرام بیان کرد: هر چند اغتشاشات سال گذشته که نتیجه دسیسه و جنگ ترکیبی دشمنان انقلاب و فریب تعدادی از نوجوانان بود اما همه دیدیم که سیل خروشان و دریای مواج انسان های مومن و به هم پیوسته در رفراندوم بیست و دوم بهمن سال 1401 به زیبایی رشد 30 درصدی نسبت به سنوات قبل را نشان داد که به تعبیر عام و خاص در نوع خود بی نظیر بود.

وی افزود: این حرکت عظیم مردم در 22 بهمن سال گذشته تفسیر این بود که ما ملت امام حسین هستیم و هر چه ما را بکشید بیدارتر می شویم و در حالی که تمام دنیای الحاد و استکبار با تمام وجود و امکانات دست بر ماشه برده و درکمین هستند این حضور همیشگی ملت می تواند نقشه آنها را نقش بر آب کند.

توفیقیان با بیان اینکه افتخار می کنیم که این دولت نخستین دولت گام دومی انقلاب است، ادامه داد: ما گام دومی انقلاب باورمان بر این امانت الهی باید به خوبی نگهداری و هم به عنوان میراث غنی ما به آیندگان سپرده شود.

وی با بیان اینکه ما در آستانه انتخابات هستیم، گفت: دستاورد انتخابات حبل المتین جمهوری اسلامی و مهمترین رخداد و رویداد سیاسی و اجتماعی است.

توفیقیان با بیان اینکه اعتقاد ما بر این است که انتخابات به عنوان یکی از شئون جمهوری اسلامی باید به بهترین نحو اجرا شود، افزود: تمام کسانی که شایستگی دارند در انتخابات انتخاب شوند و به عنوان نماینده منتخب می شوند ولی نعمتان مردم هستند بنابراین همراهی و احترام آنها واجب است.

وی ادامه داد: ما اگر با نماینده مردم در جاهایی همراهی داریم این همراهی به جهت این است که نقش نظارتی نمایندگان مجلس بر عملکرد مدیران دستگاه ها یک نقش غیرقابل انکار است و بنابراین در این رابطه هم باید به وظیفه خودمان عمل کنیم و هم حرمت آنها را نگه داریم و اینکه یک فردی و دستگاهی مطیع امر نماینده و جریان خاصی باشد کار مذموم و ناپسندی است و محلی از اعراب در مسئولیت های اداری ما ندارد.