مدیرعامل شرکت نفت و گاز: کارکنان صنعت نفت با بستن شیرهای نفت کمر رژیم طاغوت را شکستند/تقدیر فرمانده سپاه فتح از مدیرعامل نفت
مدیرعامل شرکت نفت و گاز: کارکنان صنعت نفت با بستن شیرهای نفت کمر رژیم طاغوت را شکستند/تقدیر فرمانده سپاه فتح از مدیرعامل نفت
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران همرا با جمعی از مدیران و مسئولین شرکت با فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش فریادجنوب غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به همراه جمعی از مدیران و روسای این شرکت با حضور در دفتر فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر ، جایگاه سپاه پاسداران در حفظ ارزش ها و آرمان های نظام و انقلاب اسلامی ایران را بی بدیل خواند و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد ولایت‌مداری و ستون خیمه ی حراست و صیانت از کشور و آرمانهای انقلاب اسلامی است.

کمالی به نقش کارکنان صنعت نفت گچساران در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: کارکنان صنعت نفت گچساران نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند چنانکه با بستن شیرهای نفت کمر رژیم طاغوت را شکستند .

وی ادامه داد: پس از آن با رفتن خارجی ها، صنعتی که وابستگی کاملی به آنها داشت با اتکا و اعتماد به همین جوانان از تحریم و سختی ها عبور کرد تا امروز در اوج قدرت و سربلندی در حال عبور از تحریم ها و صادرکننده دانش خود باشیم .

در ادامه سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از اقدامات انجام شده و در حال انجام در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: امروز صنعت نفت دارای تجارب گرانبهایی است و از نظر علمی و تخصصی جایگاه ویژه ای در اقتصاد کشور دارد و این باعث افتخار است که این صنعت بدون وابستگی به خارجی ها مدیریت می شود.

خرمدل افزوده: موجب افتخار است که مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از جامعه ایثارگری و دفاع مقدس است و از فرماندهان بسیجی بوده و از اینکه ایشان در راستای فعالیت های فرهنگی و عام المنفعه در استان پیگیری ویژه می نمایند، تقدیر می نماییم.

  • نویسنده : ندانعمتی